۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

همانطور که می دانید، کارواش مکانی برای شستشو و تمیز کردن اتومبیل است. کارواش ها درآمد نسبتاً خوبی دارند اما برای اینکه به این درآمد برسند؛ باید مواردی را در نظر بگیرند. یکی از این موارد، تبلیغات صحیح و اصولی است. چرا که تعداد زیادی کارواش در هر شهر وجود داشته و رقابت بین آن ها، زیاد است. اگر به فکر تاسیس یک کارواش افتاده‌ اید؛ می بایست در مورد تبلیغات و معرفی آن به دیگران هم چاره ‌ای بیندیشید. می توانید از روش های تبلیغاتی متفاوتی برای این کار، استفاده کنید. چاپ بنر، چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشورهای تبلیغاتی، تهیه تیزر تبلیغاتی و… اما ما به شما پیشنهاد می کنیم یک روش تبلیغاتی دائمی داشته باشید تا همیشه و در همه حال بتوانید خدمات خود را به دیگران، معرفی کنید. استفاده از تابلوی تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغات است. ما در ادامه این مقاله قصد داریم انواع متدهایی که برای طراحی و اجرای تابلو کارواش وجود دارد، بررسی کنیم.

تابلو کارواش و انواع متد های اجرای آن

تاثیر تابلو در جذب مشتری برای کارواش

برای اینکه بتوانید جذب مشتری داشته و درآمد خود را افزایش دهید؛ می توانید روش های متفاوتی را به کار گیرید. بهترین کار این است که یک تبلیغات جذاب و قابل توجه داشته و در کنار آن ایجاد نظم و مدیریت را سرلوحه کار خود، قرار دهید. معمولاً استفاده از تجهیزات به روز و همچنین مشتری مداری و برخورد مناسب با افراد؛ رابطه مستقیمی با افزایش درآمد و جذب مشتری دارد. بنابراین، این موارد را حتما در نظر داشته باشید.

در بین انواع روش های تبلیغاتی، استفاده از تابلو می تواند روی جذب مشتری بسیار اثرگذار باشد. یک تابلوی تبلیغاتی اگر طراحی زیبایی داشته باشد؛ می تواند به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز برای شما، جذب مشتری داشته باشد. چرا که این روش تبلیغاتی، یک روش دائمی و همیشگی است.

تاثیر تابلو در جذب مشتری برای کارواش

تابلو کارواش و انواع متد های اجرای آن

خوشبختانه صنعت تابلو سازی هر روز پیشرفت می کند. بنابراین برای انتخاب تابلو برای کارواش با گزینه ‌های متعددی رو به رو هستید. تابلویی که استفاده می کنید باید هم دوام و کیفیت قابل قبولی داشته و هم از نظر طراحی و ظاهر، جذاب و مدرن به نظر برسد. شیوه ها و متدهای متفاوتی برای اجرا و پیاده سازی تابلو کارواش وجود دارد که در ادامه به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد:

تابلو چلنیوم

به جرات می ‌توان گفت تابلوهای چلنیوم در بین افراد جزء مدرن ترین و محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی است. نصب یک تابلو چلنیوم سردرب کارواش می تواند زیبایی محیط آنجا را دوچندان کند. علاوه بر این، به خوبی می تواند نام کارواش و خدمات قابل ارائه در آن مکان را به اطلاع رهگذران برساند. تابلو چلنیوم را می توان به شیوه های متفاوتی طراحی و پیاده سازی کرد اما در این بین تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم ستاره ای، محبوب تر از دیگر انواع هستند.

تابلو استیل

اگر قصد دارید از بین تابلوهای فلزی یکی را انتخاب کنید؛ بهتر است به سراغ تابلو استیل بروید. فلز استیل رنگ ثابتی داشته و به مرور زمان دچار کدری و تغییر رنگ، نمی شود. علاوه بر این، رنگ ‌های متفاوتی هم دارد که بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید. البته رنگ طلایی و نقره ‌ای پرطرفدارترین رنگ‌ها برای ساخت تابلو استیل، می باشند.

تابلو فلکسی

در گذشته کارواش های سنتی توجه چندانی به زیباسازی محیط کار خود نمی کردند. اما امروزه به دلیل ایجاد رقابت بین کسب و کارهای مختلف، این موضوع پررنگ‌ تر شده است. معمولاً افراد سعی می‌ کنند با هر روش تبلیغاتی؛ گوی سبقت را از رقیبان خود، بربایند. البته در صورتی که قصد داشته باشید به سراغ تابلوهای ارزان قیمت و نسبتاً اقتصادی بروید؛ بهتر است تابلو فلکسی را جزء گزینه ‌های انتخابی خود قرار دهید. چرا که خیلی سریع آماده شده و قیمت نسبتا ارزانی هم دارد.

تابلو وکیوم

طراحی و ساخت تابلوهای وکیوم به این صورت است که شما حروف و اشکالی که مد نظر داشته باشید؛ می توانید با استفاده از حرارت در داخل قالب های از پیش ساخته شده، پرس کنید. حالت سه بعدی تصاویر و حروف در تابلوهای وکیوم باعث جذابیت بیشتر آن ها می شود.

تابلو کارواش و انواع متد های اجرای آن

تابلو کامپوزیت

از متریال کامپوزیت هم برای ساخت تابلو و هم برای ساخت نما و دکوراسیون داخلی، استفاده می شود. معمولاً در صنعت تابلوسازی به عنوان زیرکار استفاده شده و حروف برجسته روی آن، سوار می گردد. خوشبختانه متریال کامپوزیت در انواع رنگ ها در بازار موجود بوده و می تواند اکثر سلایق را به خوبی، پوشش دهد.

تابلو ترمووود

اگر از طرفداران نماهای کلاسیک هستید؛ بد نیست با ویژگی تابلوهای ترمووود، آشنا شوید. تابلوهای ترمووود زیرسازی چوبی دارند. در واقع چوب ترمووود در رنگ ها و طرح های متفاوتی وجود داشته و زمانی که برای زیرکار تابلو استفاده شود؛ یک محیط کلاسیک و زیبا را برای مکان های تجاری، ایجاد می ‌کند. می ‌توانید دفتر کارواش را با استفاده از چوب ترمووود به صورت کاملاً کلاسیک و زیبا، طراحی و پیاده سازی کنید.

تابلو لایت باکس

اگر کارواش مورد نظر شما در مکان کم نوری قرار گرفته است؛ بهتر است به سراغ تابلوهای لایت باکس برای معرفی آن بروید. لایت باکس ها بسیار پرنور هستند و از این نظر می‌ توانند در جلب توجه رهگذران و مخاطبان، تاثیر زیادی داشته باشند. در صورتی که فضای کارواش بزرگ باشد؛ می توانید با نصب تابلوهای لایت باکس کوچک، بخش ‌های مختلف را از همدیگر تفکیک کرده و به نوعی از این طریق راهنمای مشتریان باشید.

تابلوهای لایت باکس هم می‌ توانند به صورت آویز یا ایستاده و هم به صورت دیواری، مورد استفاده قرار گیرند. مزیت بزرگی که در ارتباط با تابلوهای لایت باکس وجود دارد این است که می ‌توان طرح تبلیغاتی درون آن را به راحتی، تعویض کرد. بنابراین شما یک بار برای طراحی و ساخت آن هزینه می‌ کنید اما می توانید به دفعات طرح درون آن را به روز کنید. این موضوع می تواند در درازمدت برای مشتری صرفه اقتصادی داشته باشد.

مشاوران و کارشناسانی که در تابلوسازی ها مشغول فعالیت هستند؛ می بایست تمامی جوانب کار را در نظر گرفته و همه این موارد را برای مشتری، توضیح دهند. در نهایت این مشتری است که بر اساس بودجه ‌ای که برای سفارش تابلو در نظر گرفته است و همچنین سلیقه شخصی خود، می تواند هر کدام از انواع تابلوهای تبلیغاتی را انتخاب کند.

سفارش تابلو برای کارواش

علاوه بر تابلوهایی که در این مقاله ذکر شد؛ می ‌توان متدهای دیگری هم برای طراحی و ساخت تابلو، به کار گرفت. می توانید برای معرفی برند کارواش از استندهای تبلیغاتی و بیلبوردها، استفاده کنید. بیلبوردها به دلیل اینکه بیشتر در مرکز شهر استفاده می ‌شوند؛ می‌ توانند در جذب مشتری، موثر باشند.

توصیه می ‌کنیم برای طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی حتما به تابلوسازان معتبر، مراجعه کنید. چنانچه یک تابلوسازی خدمات پس از فروش خوبی داشته و همراه با تحویل تابلو به مشتری؛ ضمانت نامه معتبر هم به او ارائه کند، مشخص است که در طراحی و ساخت تابلو از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کرده است.

سفارش تابلو برای کارواش

خوشبختانه تابلوسازی نامور سابقه درخشانی در این زمینه دارد و همراه با تمامی تابلوهای ساخته شده؛ ضمانت نامه و گارانتی معتبر هم به مشتری، ارائه می کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: