۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن تابلوهای متفاوت و خاصی ایجاد کرد؛ تلفیق متریال های مختلف با یکدیگر است. یکی از تابلوهایی که قابلیت تلفیق با دیگر متریال ها را دارد؛ تابلو‌ چلنیوم می باشد. همانطور که می دانید؛ این تابلو در دسته تابلوهای حروف برجسته قرار می ‌گیرد که با نورپردازی و روشنایی در رنگ های متفاوت قابل تولید است. در این مقاله قصد داریم با تابلوهای چلنیومی که از تلفیق متریال های مختلف ایجاد می شود، آشنا شویم.

آشنایی با تابلو چلنیوم

اگر مقالات وب سایت تابلو نامور را دنبال کرده باشید؛ حتما با این تابلو آشنایی پیدا کرده‌ اید. تابلو چلنیوم که با نام اصلی چنلیوم روانه بازار شد؛ از متریال اصلی چلنیوم ساخته می شود. متریالی که برای ساخت تابلوهای چلنیوم استفاده می ‌شود، به صورت وارداتی بوده و با کیفیت های متفاوتی در بازار، وجود دارد.

یکی از عواملی که باعث محبوبیت تابلوهای چلنیوم در بین مشتریان شده است؛ امکان ایجاد نورپردازی خاص و خیره کننده برای این تابلوهاست. به گونه ‌ای که نورپردازی را می توان در هر رنگی برای تابلوهای چلنیوم، ایجاد کرد. از طرفی وجود حروف برجسته یک حالت سه بعدی به تابلو می بخشد و باعث می شود که تابلو از دید مشتریان جذاب تر به نظر برسد.

آشنایی با تابلو چلنیوم

تابلوهای تلفیقی یا ترکیبی کدامند؟

یک تابلوی ترکیبی یا تلفیقی در حقیقت از چند متریال مختلف، ساخته می شود. این موضوع باعث می‌ شود بتوان با یک شیوه متفاوت و نوین در عرصه تابلوسازی؛ تابلو های منحصر به فرد و متمایزی، خلق کرد. به عنوان مثال؛ می توان پلاستیک و استیل را با یکدیگر ترکیب کرده و یک تابلو با جذابیت و جلوه ای خاص، ایجاد کرد.

زمانی که تابلوهای استیل با نور و رنگ های مختلف ترکیب شوند؛ درخشندگی و وقار فوق العاده ای پیدا می‌ کنند. همین موضوع می‌ تواند یکی از عوامل جذب مشتری و فروش بالاتر محصولات و خدمات باشد.

معمولا افرادی که برای سفارش تابلو مراجعه می کنند؛ از تابلوساز می خواهند که تابلویی متفاوت و البته جذاب برای آن ها، تولید کند که این کار را می توان به راحتی با تلفیق و ترکیب متریال های مختلف، انجام داد.

تابلوهایی که در حال حاضر از دید مشتریان محبوب هستند؛ شامل تابلو چلنیوم، تابلو پلاستیک، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو فلکسی و… می شوند. هر کدام از انواع تابلو را می‌ توان با هم ترکیب کرد تا یک تابلوی لوکس و خاص متناسب با سلیقه مخاطب، ایجاد شود.

تابلوهای تلفیقی یا ترکیبی کدامند؟

علاوه بر تلفیق متریال ها؛ نورپردازی هم اهمیت زیادی در جذاب تر شدن یک تابلو، دارد. بنابراین نحوه اجرای نورپردازی تاثیر زیادی روی نتیجه کار طراحی و تولید تابلو، می ‌گذارد. نورپردازی مخصوصاً برای فروشگاه ها و مغازه هایی که هم در طول روز و هم در شب مشغول به انجام فعالیت و فروش محصولات خود هستند، بسیار اهمیت دارد.

اما این تمایز چه مزیتی برای صاحبان کسب و کار دارد؟! زمانی که یک تابلوی متمایز داشته باشید؛ می توانید در نگاه مشتری اعتبار و ارزش خاصی پیدا کنید. بنابراین کسب و کار شما در ذهن مخاطب، ماندگارتر خواهد شد.

تلفیق متریالهای مختلف در تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به خوبی می ‌تواند با دیگر متریال ها مثل کامپوزیت و چوب ترمووود به عنوان زیرکار، تلفیق شود. البته این تنها دو نمونه از تلفیق متریال های مختلف در تابلو چلنیوم است. حتی می ‌توانید تابلو فلکسی را همراه با حروف برجسته تولید کنید و یا تابلو ال ای دی و پلکسی گلاس را با هم تلفیق کنید و… .

به طور کلی متریال های اصلی تشکیل دهنده تابلو چلنیوم شامل لبه آلومینیومی چلنیوم، پلکسی گلاس و اس ام دی، می شود اما تابلو چلنیوم چطور و به چه صورت می تواند با دیگر متریال ها تلفیق شود؟!

تلفیق متریالهای مختلف در تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم تلفیقی پلکسی دوبل

نحوه ساخت تابلو چلنیوم به این صورت است که در ابتدا پلکسی گلاس به شکل حروف و یا طرح مورد نظر توسط دستگاه های دقیق، برش داده شده و پس از آن لبه چلنیوم دور تا دور پلکسی، قرار می گیرد. در مواردی می توانید از دو نوع رنگ پلکسی گلاس برای ساخت حروف چلنیوم، استفاده کنید که به این تابلوها، تابلو چلنیوم تلفیقی پلکسی دوبل، گفته می شود.

تابلو چلنیوم تلفیقی پلکسی پانچ و لبه پانچ

نوع دیگری از تابلوهای چلنیوم تلفیقی؛ تابلو پلکسی پانچ می باشد. منظور از پانچ در تابلو چلنیوم ایجاد اشکال مختلف روی حروف است که با استفاده از دستگاه های برش لیزری این کار انجام می ‌شود. معمولاً اشکالی به شکل ستاره و دایره روی حروف ایجاد می ‌شود.

هدف از این کار این است که در نهایت و پس از انجام نورپردازی؛ شاهد یک نمای متفاوت به صورت چشمک زن در حروف چلنیوم، باشیم. همین ویژگی تابلوها می تواند آن ها را در شب، جذاب تر کند. حتی می توان کار پانچ را هم روی حروف و هم روی لبه چلنیوم، ایجاد کرد. این کار باعث می شود تا علاوه بر نمایش چشمک زن روی پلکسی گلاس، بتوانیم از لبه چلنیوم همان نور را مشاهده کنیم.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم تلفیقی نوراندریک

تابلوهای چلنیوم نوراندریک به این صورت ساخته می شوند که پس از تهیه حروف برجسته تابلو؛ نورپردازی قسمت پشت حروف را انجام می دهیم. این موضوع باعث می شود تا پس از نصب حروف روی زمینه کار؛ علاوه بر اینکه نور در تابلو چلنیوم قابل مشاهده است، روشنایی و تابیدن نور به زمینه تابلو هم رویت شود.

جالب است بدانید که حتی این سه نوع تابلو را هم می توان با یکدیگر تلفیق کرده و تابلوی متفاوت دیگری، خلق کرد. به این صورت که تابلوی حاصل یک تابلوی “چلنیوم پلکسی دوبل پانچ نوراندریک” خواهد بود. به گونه ‌ای که پانچ های به کار رفته در این تابلو هم‌روی پلکسی گلاس و هم روی لبه چلنیوم، ایجاد شود.

سفارش تابلوی چلنیوم

همانطور که مشاهده کردید؛ برای سفارش تابلو چلنیوم می ‌توانید حتی آن را با متریال های دیگر ترکیب کرده و یک تابلوی نوآورانه، داشته باشید. این دیگر هنر طراح و کارشناسان یک مجموعه تابلوسازی است که بتوانند متناسب با فعالیت مشتری بهترین تابلو چلنیوم را طراحی کنند. تابلو چلنیوم خود به تنهایی می تواند نیازهای یک فروشگاه، مغازه، دفتر کار و… را به خوبی برطرف کند اما اگر نورپردازی ویژه و جالب توجه برای شما از درجه اهمیت بالایی برخوردار است؛ توصیه می ‌کنیم از تابلوهای چلنیوم تلفیقی با دیگر متریال ها، بهره گیرید.

سفارش تابلوی چلنیوم

تابلوسازی نامور سال ها تجربه طراحی و پیاده سازی انواع تابلوهای تبلیغاتی را داشته و می ‌تواند انواع مختلف تابلوهای چلنیوم را چه به صورت ساده و چه به صورت تلفیقی، طراحی و تولید کند. استفاده از متریال باکیفیت، توجه به جنبه مدرن بودن و زیبایی تابلو، طراحی منحصر به فرد و خلاقانه، مقاومت و طول عمر بالای تابلو و در آخر وجود گارانتی و ضمانت نامه معتبر به همراه نصب تابلو از مزیت های ثبت سفارش در تابلوسازی نامور است.

علاوه بر تابلو چلنیوم؛ می توانید دیگر انواع تابلو مثل تابلو کامپوزیت، تابلو پلکسی گلاس، تابلو استیل، تابلو چوب ترمووود و… را هم به این تابلوسازی، سفارش دهید. اگر در زمینه انتخاب نوع تابلو مردد هستید؛ پیشنهاد می ‌کنیم با کارشناسان و مشاوران باتجربه مجموعه تابلوسازی نامور تماس گرفته و از راهنمایی های آنان، بهره مند شوید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: