۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

امروزه تابلوها با استفاده از متریال های مختلفی، ساخته می ‌شوند. از پلاستیک و چوب گرفته تا ورق های فلزی مثل استیل. اگر به شما بگوییم که علاوه بر متریال های موجود؛ سنگ ها هم به صنعت تابلو سازی راه یافته ‌اند؛ شاید کمی متعجب شوید اما این موضوع واقعیت دارد. سنگ ها متریال هایی هستند که زیبایی خاصی به تابلوهای تبلیغاتی، می بخشند. در این مقاله قصد داریم ساخت تابلو مغازه با سنگ را بررسی کنیم.

ساخت تابلو مغازه با سنگ

سنگ چیست و چه نقشی در صنعت تابلوسازی دارد؟

سنگ یک ماده جامد و ترکیبی از کربنات، سولفات اکسید و سیلیکات است که در پوسته زمین، وجود دارد. به طور کلی سنگ ها هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی در تابلوسازی، استفاده می شوند. سنگ های طبیعی همانطور که از اسم آن مشخص است؛ به طور طبیعی از دل معادن استخراج شده و مورد استفاده قرار می ‌گیرند اما سنگ های مصنوعی توسط انسان و با ترکیب برخی از مواد، ساخته می شوند.

سنگ از جمله متریال هایی است که می تواند با پلکسی گلاس، استیل و… ترکیب شده و برای ساخت تابلو، استفاده شود.

تابلو حروف برجسته از جمله تابلوهای بسیار محبوب در بین مشتریان، می باشد که علت اصلی این محبوبیت؛ برجسته بودن حروف و نمای سه بعدی است که این تابلوها، دارند. حرف برجسته می توانند روی زمینه کار، نصب شوند. زمینه کار یا همان زیرساز می ‌تواند از جنس های متفاوتی مثل کامپوزیت، چوب، سرامیک و سنگ باشد. انتخاب هر کدام از زیرسازها تا حد زیادی به سلیقه مشتری و نوع کسب و کار، برمی گردد اما استفاده از سنگ به عنوان زیرساز باعث زیبایی دوچندان تابلو، می شود. البته برای این کار معمولا از سنگ های مصنوعی، استفاده می شود.

سنگ چیست و چه نقشی در صنعت تابلوسازی دارد؟

ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از سنگ

تقریبا هر نوع تابلو را می ‌توان با ترکیب سنگ، طراحی و پیاده سازی کرد. دو روش مختلف برای این کار، وجود دارد. می ‌توان با استفاده از کنده کاری روی سنگ متن تابلوی تبلیغاتی را نمایش داد و یا اینکه به روش حکاکی روی سنگ و نصب متریال های مختلف، این کار را انجام داد. تابلوهایی که با ترکیب سنگ می‌ توانند ساخته شوند، عبارتند از:

تابلو استیل و سنگ

تابلو استیل از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی است که روی زمینه سنگ به راحتی، نصب می شود. به طور کلی حروف برجسته زیبایی خاصی دارند که نصب آن ها روی سنگ می تواند بر مدرن بودن و زیبایی بیشتر آن ها، بیفزاید. این گونه تابلوها بیشتر برای ساختمان های تجاری یا مغازه های شکیل و نسبتاً بزرگ، مناسب است زیرا می تواند به بهترین شکل کسب و کار و نام مغازه را در معرض دید عموم افراد، قرار دهد.

حروف استیل در رنگ های متفاوتی قابل ساخت می باشد. بنابراین توجه به رنگ سنگ مورد استفاده و رعایت هارمونی مناسب رنگ ها بین سنگ، رنگ حروف و نورپردازی، می بایست مد نظر قرار گیرد.

تابلو نئون پلاستیک و سنگ

اگر به دنبال تابلوهای شادتر با حروف رنگی تر می گردید؛ استفاده از تابلوهای نئون پلاستیک می تواند گزینه مطلوبی باشد. حروف برجسته نئون پلاستیک را به راحتی می توان روی سنگ، نصب کرد. تابلویی با نورپردازی زیبا در کنار رنگ بندی مناسب؛ می تواند بسیار مدرن و زیبا، باشد. نئون پلاستیک از لحاظ رنگ بندی بسیار متنوع بوده و به راحتی با نمای سنگ، تلفیق می گردد.

ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی با استفاده از سنگ

تابلو چلنیوم و سنگ

یکی از پرفروش ترین تابلوهای حروف برجسته؛ تابلو چلنیوم است که با استفاده از متریال چنلیوم، ساخته می ‌شود. تابلو ‌چلنیوم به دلیل داشتن حروف برجسته و نورپردازی جالب توجه بسیار در بین مشتریان، محبوب و پرطرفدار است. یکی از دلایل این محبوبیت؛ قیمت مناسب و دوام بالایی است که این گونه تابلوها دارند. تابلو ‌چلنیوم را می ‌توان با انواع سنگ ها، پیاده سازی کرد. استفاده از تابلو چلنیوم با سنگ برای معرفی مغازه ها، شرکت ها، دفاتر کار و… بسیار پرکاربرد هستند.

تابلو لاسوگاسی و سنگ

نورپردازی خیره کننده و جالب توجه از مشخصه‌ های اصلی تابلوهای لاسوگاسی هستند. این تابلوها اولین بار در شهر لاسوگاس ایالات متحده آمریکا، مشاهده شد و از آنجا به سایر شهرها و کشورها، راه یافت. تابلو لاسوگاسی با سنگ را می توان به شکل حروف فلزی، حروف پلکسی گلاس و حروف چلنیوم، تولید کرد. به این صورت که این حروف را می توان روی سنگ هایی مثل سنگ گرانیت، سنگ رومی، سنگ مرمر، آجر نما و بسیاری از سنگ های دیگر، سوار کرد.

ترکیب تابلو لاسوگاسی و سنگ یکی از ایده های بسیار خلاقانه است که می تواند برای افرادی که قصد سفارش یک تابلوی منحصر به فرد و خاص را دارند، بسیار مناسب باشد. مشخصا تابلویی که منحصر به فرد بوده و کمتر دیده شده باشد؛ بیشتر می تواند از نظر تبلیغات روی جذب مشتری، موثر باشد.

قیمت طراحی و ساخت تابلو مغازه با سنگ

از آنجایی که در ساخت یک تابلو عوامل مختلفی دخیل هستند؛ نمی ‌توان قیمت واحدی برای آن، بیان کرد. اما به طور معمول قیمت زمینه سنگ بر حسب متر مربع و قیمت حروف برجسته بر حسب متر محیط، محاسبه می گردد. بنابراین یک تابلو با توجه به اینکه چه ابعادی داشته باشد و چه تعداد حروف برجسته برای آن کار شده باشد؛ می تواند قیمت های متفاوتی، داشته باشد. البته تاثیر جنس متریال استفاده شده در ساخت حروف برجسته را هم در قیمت نهایی تابلو نمی ‌توان نادیده گرفت. معمولاً تابلوهایی که از پلاستیک ساخته شده باشند؛ به نسبت متریال های دیگر مثل استیل و…قیمت پایین تری دارند. حروف برجسته از جنس استیل یا چلنیوم دوام خوبی داشته و به طبع تابلوهای ساخته شده با چنین متریال هایی هزینه بالاتری، خواهد داشت.

قیمت طراحی و ساخت تابلو مغازه با سنگ

سفارش ساخت تابلو

برای اینکه یک تابلوی تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید؛ می توانید در اولین قدم به یک تابلوسازی معتبر و باتجربه، رجوع کنید. تابلوساز با توجه به بودجه ای که شما برای این کار در نظر گرفته اید و همچنین فعالیت کاری شما؛ بهترین و مناسب ترین تابلو را پیشنهاد می کند. متریال انتخابی بیشتر بر حسب سلیقه مشتری است اما می ‌توانید در این خصوص با کارشناسان تابلوساز، مشاوره داشته و حتی الامکان از نمونه کارهای ساخته شده توسط آنان، دیدن فرمایید.

تابلوسازی نامور با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی؛ می تواند شما را در این زمینه به خوبی، راهنمایی کند. پیشنهاد می کنیم به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه ساخت یک تابلوی تبلیغاتی مدرن و زیبا؛ با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. خوشبختانه تمامی تابلوهای ساخته شده توسط این تابلوسازی دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر هم می باشد. به این ترتیب حتی اگر پس از نصب تابلو مشکلی وجود داشته باشد و یا اگر پس از گذشت مدت زمانی تابلو دچار آسیب و خرابی گردد؛ کارشناسان در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تابلو، اقدام می کنند. همین موضوع می تواند نشان دهنده این باشد که برای ساخت تابلو از متریال باکیفیتی استفاده شده است.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: