۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

لایت باکس آلومینیوم پلکسی چیست؟

لایت باکس آلومینیوم پلکسی چیست؟

برای سفارش مدرن ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی؛ معمولاً افراد به سراغ تابلوهایی می‌ روند که نورپردازی زیبایی داشته باشد. اساس کار تابلوهای لایت باکس، نور است. به این صورت که شما یک جعبه پر نور خواهید دید که قرار است یک محصول و یا خدمات خاصی را به مشتری، معرفی کند. اما لایت باکس آلومینیوم پلکسی چیست؟

لایت باکس ها انواع مختلفی دارند. می توانند به صورت دو طرفه پرچمی، ایستاده و دیواری باشند. البته متریالی که برای ساخت لایت باکس ها استفاده می شود هم متفاوت است. در لایت باکس آلومینیومی قاب دور لایت باکس از جنس آلومینیوم که انصافا فلز بادوامی است، تشکیل شده است. با ما همراه باشید تا با این تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار، بیشتر آشنا شوید.

 

لایت باکس آلومینیوم پلکسی چیست؟

لایت باکس ها معمولاً به این صورت طراحی و ساخته می شوند که ابتدا طرح مورد نظر توسط نرم افزارهای دقیق طراحی شده و سپس درون جعبه ای که حاوی لامپ هایی برای ایجاد نورپردازی است، قرار می گیرد.

بیشترین زیبایی لایت باکس ها به همان لامپ های تعبیه شده در جعبه های آلومینیومی بستگی دارد. معمولاً برای این کار از لامپ های اس ام دی که هم پرانرژی و هم کم مصرف هستند، استفاده می کنند.

قاب اطراف لایت باکس یا همان جعبه نور از جنس آلومینیوم می باشد. این تابلوهای خاص و مدرن را معمولاً در مکان های کم نور مثل متروها و مجتمع های تجاری، نصب می کنند.

 

کاربرد لایت باکس های آلومینیومی

هیچ اجباری برای مکان استفاده از لایت باکس آلومینیومی وجود ندارد اما در هر صورت برای اینکه نورپردازی زیبای آن را بیشتر به رخ همگان بکشید؛ بهتر است آن را در مکان های نسبتاً تاریک و کم نور، نصب کنید.

یک تابلوی پرنور با ترکیب رنگ زیبا آن هم در دل یک محیط تاریک؛ همان چیزی است که می تواند نگاه مخاطب را به خود، جلب کند.

به‌ طورکلی لایت باکس های آلومینیومی را در مغازه، مترو، نمایشگاه، مجتمع های تجاری، رستوران و فست فود، استخر و اماکن عمومی، نصب می کنند.

از آنجایی که لایت باکس ها دوام و کیفیت خوبی دارند؛ هم می توانند در محیط های داخلی و هم در محیط های خارجی، نصب شوند. اگر دقت کرده باشید، لایت باکس های ایستاده در قسمت ورودی برخی از مجتمع های تجاری، وجود دارد. در واقع با قرار دادن این تابلوها می توان ذهنیت مشتری را قبل از ورود به مجتمع برای خرید، به سمت برند و یا محصول مورد نظر کشاند.

تابلوهای لایت باکس از آن دسته از تابلوهای تبلیغاتی است که ارزش خرید بالایی دارد. می پرسید چرا؟! شما با داشتن این تابلو هم می توانید نام تجاری و یا محصولات خود را به خوبی معرفی کنید و هم یک چاپ و نور بسیار باکیفیت، داشته باشید. وجود یک لایت باکس تبلیغاتی از هر نوعی می تواند تاثیر قابل توجهی در فروش کالا داشته باشد.

کاربرد لایت باکس های آلومینیومی

استفاده از لایت باکس آلومینیومی چه مزایایی دارد؟

تابلوی تبلیغاتی پس از نصب، می تواند در جهت جذب مشتری تاثیر مثبتی داشته باشد. در واقع تابلوهای تبلیغاتی اگرچه از قدیم تا به امروز وجود داشتند اما همپا با تمامی تکنیک های بازاریابی دیجیتال، در فروش کالا و خدمات نقش دارند.

یکی از مهم‌ ترین مزیت های لایت باکس آلومینیومی این است که می توانید با صرف هزینه نه چندان بالایی، یک روش تبلیغاتی همیشگی داشته باشید. البته این موضوع در صورتی صادق است که طراحی گرافیکی لایت باکس به خوبی و به صورت کاملاً تخصصی، انجام شده باشد که این امر تنها در تابلوسازی های باتجربه، محقق می شود.

اگر از یک طرح خلاقانه و مشتری پسند برای تابلو لایت باکس خود استفاده کنید؛ می توانید انتظار بازخورد مثبت هم از آن، داشته باشید. بنابراین طرح درون لایت باکس و نورپردازی آن، تکمیل کننده همدیگر هستند.

و اما بزرگترین مزیتی که تابلوهای لایت باکس دارند، قابلیت تعویض طرح درون آن می باشد. شما برای طراحی و ساخت یک لایت باکس آلومینیومی تنها یک بار هزینه می ‌پردازید اما می توانید متناسب با نیازی که دارید و در شرایط متفاوت، از یک طرح جایگزین برای آن استفاده کنید.

جایگزین کردن طرح جدید با طرح قدیمی اصلا کار سختی نمی‌ باشد. تنها کافیست قاب دور لایت باکس را که از جنس آلومینیوم است باز کرده و طرح آن را تعویض کنید. این مزیت مهم لایت باکس ها برای اکثر مشتریان بسیار وسوسه انگیز و جذاب می باشد. به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می ‌دهند برای سفارش به عنوان اولین تابلوی تبلیغاتی به سراغ لایت باکس ها بروند.

 

درباره نحوه ساخت لایت باکس ها بدانید

به طور کلی اجزای یک لایت باکس شامل لامپ های مربوط به نورپردازی، قاب دور جعبه، طلق شیشه ای، طرح درون جعبه و پایه ها، می شود. البته اگر لایت باکس ایستاده نباشد، نیازی به وجود پایه نیست. در عوض می توان لایت باکس را روی یک سطح صاف مثل دیوار، نصب کرد.

نحوه طراحی به این صورت است که ابتدا طراح مجموعه تابلوسازی با توجه به اطلاعاتی که از مشتری دریافت می کند؛ در جهت نشان دادن یک کالا یا محصول یک طرح منحصر به فرد طراحی کرده و به مشتری، تحویل می دهد. اگر مشتری طرح ایجاد شده را تایید کرد، تابلو برای ساخت به مراحل بعدی می رود.

در مرحله بعدی، فریم یا قاب دور لایت باکس نسبت به ابعادی که مشتری سفارش داده است برش داده شده و توسط پیچ هایی به هم متصل می گردد. در نهایت طلق شیشه ای روی طرح قرار گرفته و در پشت طرح، لامپ ها و تجهیزات الکترونیکی برای اعمال نورپردازی تعبیه می گردد.

در تمامی مراحلی که لایت باکس ساخته می شود، مشتری نظارت دقیق دارد. بنابراین تمامی مراحل طبق سلیقه و نظر مشتری پیش می رود.

نحوه ساخت لایت باکس ها

هزینه ساخت لایت باکس آلومینیومی

یک لایت باکس بسته به اینکه در چه ابعادی قرار است تولید شود؛ قیمت های متفاوتی می‌ گیرد. برخی از لایت باکس ها کوچک بوده و تنها در یک محیط داخلی مثل دفتر کار، مطب پزشک و… نصب می گردند. مسلماً چنین تابلوهایی از لایت باکس های ایستاده و بزرگ که در نمایشگاه ها و یا متروها نصب می گردند، هزینه پایین تری دارند.

برای برآورد هزینه می توانید نیازهایی که نسبت به یک لایت باکس تبلیغاتی دارید را در جلسه مشاوره با تابلوساز، در میان بگذارید. علاوه بر این، ابعاد لایت باکس و نوع آن که می تواند ایستاده، پرچمی، آویز و… باشد هم روی قیمت نهایی، تاثیرگذار است.

مزایای استفاده از لایت باکس‌ ها

احتمالاً تا اینجای مقاله متوجه شده‌ اید که لایت باکس‌ ها چطور می ‌توانند به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش‌ های تبلیغاتی، استفاده شوند. جذب مشتری یکی از بهترین اتفاق ‌هایی است که می‌ توانید با داشتن یک لایت باکس پرنور و زیبا، برای خود رقم بزنید اما این پایان ماجرای مزایای تابلوهای لایت باکس نیست. در ادامه قصد داریم مزایای مهم لایت باکس‌ ها را ذکر کنیم. با دانستن این مزایا بهتر می‌ توانید تابلوی مناسب خود را انتخاب کنید.

مهمترین مزایای تابلو لایت باکس عبارتند از:

مصرف برق پایین

این روزها مصرف انرژی مخصوصاً در تابلوهایی که نورپردازی‌ های سنگین دارند، به یک چالش اساسی تبدیل شده است. بنابراین شما با داشتن یک تابلو لایت باکس تبلیغاتی می ‌توانید از مزیت مهم آن که همان مصرف برق پایین می‌ باشد، برخوردار شوید. البته این موضوع به نوع نورپردازی هم مرتبط می ‌باشد. اگر قصد دارید یک لایت باکس برای تولید رنگ‌ های خاص داشته باشید؛ قطعاً علاوه بر افزایش هزینه کلی نصب، نیاز به فیلترهای رنگی نیز دارید.

در هر صورت نورپردازی تابلوهای لایت باکس به نسبت دیگر تابلوها می ‌تواند مصرف انرژی پایینی داشته باشد. اگر روی مصرف انرژی حساسیت زیادی دارید؛ پیشنهاد می ‌کنیم از تابلوساز بخواهید حتماً برای نورپردازی و برای اینکه بتوانید مصرف برق خود را تا حد امکان پایین آورید، از لایت باکس ‌های ال ای دی دار استفاده کنید.

طول عمر بالا

مصرف برق پایین تنها مزیت لامپ ‌های ال ای دی نیست. این لامپ ‌های کوچک به کار رفته در تابلو لایت باکس می‌ توانند تا حدود ۳۵ هزار تا ۵۰ هزار ساعت استفاده، دوام آورند. بنابراین طول عمر بالا جزء مزایای لامپ‌ های ال ای دی محسوب می‌ شود که معمولاً در لایت باکس ‌ها استفاده می ‌شود.

از طرفی طول عمر بالا را می ‌توان به متریال ساخت تابلوهای لایت باکس نیز نسبت داد. تابلوهای لایت باکس نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری دارند. بنابراین در وقت و هزینه، صرفه‌ جویی قابل توجهی مشاهده می ‌شود.

یک موضوع مهم دیگر که ممکن است برای شما به عنوان مشتری جذاب باشد؛ این است که با نزدیک شدن به پایان عمر چراغ‌ های ال ای دی، شما شاهد کم نور شدن آن ها می ‌باشید. در صورتی که لامپ های دیگر با رسیدن به حد مجاز، به یکباره خاموش می شوند و بنابراین این موضوع می ‌تواند سبب غافلگیری شما و خاموشی تابلو گردد. قطعاً یک تابلوی خاموش مخصوصاً به هنگام شب اصلاً جذابیت خاصی برای مخاطب نداشته و شما به محض بروز این اتفاق مجبور می ‌شوید برای سرویس تابلو به تابلوساز رجوع کرده و یا حداقل لامپ ‌های سوخته شده را در اسرع وقت، تعویض کنید.

مزایای استفاده از لایت باکس‌ ها

مقاومت بالا

هیچ چیز به اندازه دوام و مقاومت، برای انتخاب تابلوهای تبلیغاتی اهمیت ندارد. شما تصور کنید یک تابلو با طراحی بی‌نظیر دارید اما اگر تابلوی مذکور در مدت زمان کوتاه پس از نصب دچار مشکل و خرابی گردد، هرگز نمی ‌توانید از طراحی منحصر به فردتان در جهت بازاریابی و‌ تبلیغات، استفاده کنید. بنابراین حتماً زمانی که به تابلوسازان مراجعه می‌ کنید، متریال استفاده شده برای تابلو را بررسی کرده و از تابلوساز بخواهید به سراغ مقاوم‌ترین متریال برود.

یک لایت باکس باکیفیت و با مقاومت قابل قبول، می ‌تواند سال ‌ها بدون هیچ گونه مشکلی کار تبلیغات را برای شما انجام دهد. البته مقاومت بالا برای تابلوهای لایت باکس اهمیت دوچندانی دارد. چرا که طرح این تابلوها می ‌تواند به دفعات تعویض شود که این مورد را در قسمت‌ های بعد توضیح خواهیم داد.

اگر قصد دارید یک لایت باکس تبلیغاتی سفارش دهید، این اطمینان را به شما می ‌دهیم که تابلوهای لایت باکس با توجه به ساختاری که دارند، استحکام و مقاومت بالایی داشته و خیال شما را از بابت هر گونه آسیب جزئی، راحت می‌ کنند.

سازگاری بیشتر با محیط

لایت باکس ‌های تبلیغاتی معمولاً به صورت بسیار ظریف و باریک ساخته می ‌شوند که فضای کمی را اشغال می ‌کنند. به همین دلیل است که در سال‌ های اخیر لایت باکس ‌ها از نظر این ویژگی فراتر رفته و امکان ساخت لایت باکس ‌های فریم لس یا بدون قاب نیز فراهم شده است.

البته ظرافت لایت باکس ‌ها مزیت دیگری هم دارد. این تابلوها زیبایی ظاهری خاصی دارند و ظرافت موجود در واقع بر زیبایی آن ها، افزوده است. با دیدن یک لایت باکس فریم لس دیواری شاید در وهله اول تصور کنید به یک مانیتور ال ای دی یا ال سی دی، خیره شده ‌اید. ظرافت در این حد و اندازه، برای تابلوهای تبلیغاتی یک ویژگی قابل توجه می ‌باشد.

امکان تعویض طرح درون لایت باکس

اما به سراغ برترین ویژگی لایت باکس‌ ها یعنی تعویض طرح درون آن ها برویم. لایت باکس ‌ها این امکان را برای مشتری فراهم می ‌کنند که مشتری در طول زمان بتواند با یک طرح تبلیغاتی جدید، محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش عموم افراد قرار دهد.

این ویژگی در هیچ کدام از دیگر تابلوهای تبلیغاتی به چشم نمی ‌خورد. به همین دلیل خیلی افراد ترجیح می ‌دهند یک لایت باکس سفارش بدهند و به دفعات طرح درون آن را تعویض کنند. این ویژگی باعث می‌ شود که تابلوهای لایت باکس از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشند. چرا که شما هر بار برای نمایش هر طرح تبلیغاتی، نیاز به ساخت تابلوی جداگانه ندارید.

تابلو لایت باکس

پخش نور به صورت یکسان

نورپردازی که برای لایت باکس‌ ها اعمال می‌ شود به گونه ‌ای است که شما پخش نور را به صورت یکسان، مشاهده می ‌کنید. این ویژگی باعث جذابیت هر چه بیشتر این تابلوها شده است. بنابراین به جرات می ‌توان گفت نورپردازی لایت باکس‌ ها به هیچ عنوان یک نورپردازی عادی نبوده و به دلیل یکنواخت بودن، جاذبه تبلیغاتی دارد.

سبک بودن

لایت باکس ‌ها به دلیل اینکه بسیار ظریف و معمولاً بدون قاب ساخته می‌ شوند، می ‌توانند جزء تابلوهای سبک وزن محسوب شوند. این تابلوها به راحتی قابلیت جابجایی را دارند و می‌ توانند برای برپایی نمایشگاه‌ ها و یا جهت نمایش در شعبه‌ های دیگر نیز به راحتی استفاده شوند.

تنوع در مدل

لایت باکس‌ ها بسیار متنوع هستند. به طوریکه شما می ‌توانید نوع گردان، دیواری، آویز و یا ایستاده را سفارش بدهید. اگر از نمایشگاه ‌های بین‌ المللی دیدن کرده باشید؛ متوجه وجود تعداد بسیار زیادی از لایت باکس‌ های ایستاده شده اید. البته که انتخاب نوع لایت باکس تا حد زیادی سلیقه‌ ای است؛ اما خیلی افراد ترجیح می‌ دهند از لایت باکس‌ های پرچمی و یا لایت باکس ‌های دو طرفه برای نمایش محصولات خود، استفاده کنند.

خبر خوب اینکه تقریباً تمامی مشاغل می‌ توانند از لایت باکس ‌ها استفاده کنند و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد. بنابراین شما با هر کسب و کاری که باشید و در هر زمینه ‌ای که فعالیت کنید، می ‌توانید با مراجعه به تابلوسازان معتبر سفارش هر کدام از انواع لایت باکس‌ را داشته باشید.

 

البته که در سال‌ های اخیر تمایل افراد به سمت استفاده از لایت باکس‌ های دیواری مخصوصا فریم لس رفت است. این لایت باکس‌ ها با توجه به قاب بسیار باریکی که دارند، به دلیل زیبایی و مدرن بودن توجه هر بیننده ‌ای را می ‌توانند به خود، جلب کنند.

اگر شما نیز به عنوان مشتری علاقه‌مند هستید یک لایت باکس تبلیغاتی داشته باشید؛ پیشنهاد می ‌کنیم با مراجعه به تابلوسازی از انواع مدل ‌های آن، دیدن کنید. البته این مورد را ذکر کنیم که به جز جنبه زیبایی، باید دوام و کیفیت لایت باکس ‌ها را نیز در نظر بگیرید. چرا که تابلوی تبلیغاتی شما قرار است سال‌ ها و با طرح‌ های مختلف، کارایی داشته باشد. پس از تابلوساز بخواهید به سراغ یک متریال باکیفیت برای ساخت لایت باکس برود.

در مورد طراحی تابلو نیز می ‌توانید روی گرافیست‌ های باتجربه مشغول در کارگاه‌ های تابلوسازی، حساب کنید. گرافیست ‌ها با توجه به اطلاعاتی که از شما دریافت می ‌کنند و با توجه به زمینه کاری شما؛ بهترین و مناسب‌ترین طرح تبلیغاتی را با استفاده از نرم ‌افزارهای دقیق کامپیوتری، طراحی می ‌کنند. هر چقدر طرح مورد نظر خاص‌تر و متفاوت‌تر باشد، قطعاً هزینه طراحی بالاتر می ‌رود. چرا که هزینه ایجاد یک طرح خلاقانه نسبت به یک طرح معمولی، بیشتر است.

لایت باکس اسکرول

سفارش تابلوی لایت باکس آلومینیوم پلکسی

ساخت لایت باکس های تبلیغاتی به دقت، تجربه و مهارت خاصی نیاز دارد. بنابراین اگر کیفیت طراحی و ساخت تابلو برایتان اهمیت زیادی دارد؛ پیشنهاد می کنیم به سراغ یک تابلوسازی معتبر بروید.

تابلوسازی نامور سال هاست در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و با داشتن یک تیم تخصصی، درصد بالای رضایت مشتریان را از آن خود کرده است. مزیت مهم ثبت سفارش در تابلوسازی نامور، وجود ضمانت نامه معتبر است. تابلوسازی نامور با ارائه ضمانت نامه به مشتریان این اطمینان را به آنان می دهد که برای ساخت تابلو از باکیفیت ترین و بهترین متریال موجود در بازار، استفاده کند.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

 

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: