۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

بورس ساخت تابلو مغازه در تهران

تهران شهری پر جمعیت با صنعت های گوناگون است که پیدا کردن هر چیزی در آن مسلما راحت تر از شهرهای دیگر است. از انواع نمایندگی ها و برندها گرفته تا دفاتر کار، مغازه ها، فروشگاه های بزرگ و… . بنابراین می توان گفت، بورس ساخت تابلوهای مغازه در تهران بسیار رونق گرفته است.

بدون شک هر کسب و کاری برای آغاز فعالیت خود نیاز به تابلو تبلیغاتی دارد، تابلویی که بتواند توجه مخاطب و عموم را به خود جلب کند و در عین زیبایی قادر باشد، بهترین و مفیدترین اطلاعات را درباره حوزه کاری شما به بیننده تابلو انتقال دهد.

در بیان کلی، تابلوها مهمترین شناسنامه و هویت کسب و کار شما در تبلیغات محیطی هستند، تابلوسازی در تهران به دلیل رقابت بالایی که بین اصناف وجود دارد از اهمیت ویژه ‌ایی برخوردار است، در نتیجه در طراحی، ساخت و کیفیت تابلوسازی دقت فراوانی داشته باشید.

ممکن است به تازگی یک مغازه یا دفتر کار تأسیس کرده باشید و بخواهید برای آن یک تابلو تبلیغاتی زیبا و خلاقانه سفارش دهید. اگر به دنبال بورس ساخت تابلو مغازه در تهران می گردید، بد نیست ادامه این مقاله را دنبال کنید.

تابلو تبلیغاتی در تهران

تاثیر تابلو در رونق کسب و کار

امروزه کمتر کسب و کاری را می توانید پیدا کنید که از تابلوها برای تبلیغات و جذب مشتری، استفاده نکرده باشد. تاثیر تابلو در رونق کسب و کار آنقدر زیاد است که حتی شرکت های بزرگ تجاری با برندهای بسیار مطرح هم هر ساله بخشی از درآمد خود را صرف تبلیغات می‌ کنند.

اگرچه از هر روش تبلیغاتی که استفاده کنید، می توانید جذب مشتری و فروش بالاتر را داشته باشید اما انتخاب نوع تبلیغات هم حائز اهمیت است، چرا که برخی از روش های تبلیغاتی صرف نظر از اینکه هزینه ‌های گزافی هم برای نمایش تبلیغات در خواست می کنند، نمی ‌توانند تاثیر مطلوب و مورد انتظار را داشته باشند.

برخی از روش های تبلیغاتی مثل پخش تیزر تبلیغاتی در رسانه ‌ها هم مستلزم پرداخت هزینه بالا بوده و هم تایم محدودی دارد. به این صورت که حتی اگر بخواهید یک ثانیه بیشتر تبلیغ شما نمایش داده شود، باید هزینه آن را بپردازید. اما تابلو هیچ یک از این مشکلات را ندارد. شما تنها یک بار برای طراحی و ساخت تابلو هزینه می پردازید اما می توانید سالیان سال از جنبه تبلیغاتی سرمایه گذاری برای تابلو، استفاده کنید. نکته حائز اهمیت در این مرحله، مشاوره طراحی در ساخت تابلو می باشد. همین موضوع است که جذابیت تابلوهای تبلیغاتی را بیشتر می کند.

تابلوسازی برای چه کسب و کارهایی کاربرد دارد ؟

اغلب کسب و کارها برای بهتر دیده شدن در عصر تکنولوژی از هر روشی برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. یکی از پرکاربرد ترین روش‌ها خصوصا در محیط های باز، در خیابان ها، فروشگاه‌ها و مغازه ها و حتی در نمایشگاه‌ها برای غرفه ها، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن برند و نام آن کسب و کار است. تابلوسازی اغلب برای فروشگاه ‌ها، نمایشگاه‌ ها و مغازه‌ها کاربرد دارد. از جمله مشاغلی که اغلب از تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده می‌کنند می توان به طلافروشی، غرفه های نمایشگاهی، مطب پزشکان و … اشاره کرد.

چطور می توانیم یک تابلوسازی راه اندازی کنیم؟

اگر به صنعت تابلوسازی علاقه مند هستید؛ می توانید با یک مغازه یا شرکت کوچک کار خود را شروع کنید. ملزومات اولیه و لوازم تابلوسازی چیزهایی هستند که برای این کار باید تهیه شوند. مواد و لوازم مصرفی در صنعت تابلو سازی معمولاً از کشورهای کره، تایوان، اسپانیا و چین، وارد می شوند‌ و انصافاً هم دوام و مقاومت بسیار خوبی دارند.

پس از اینکه ملزومات مورد نیاز را تهیه کردید؛ باید مراحل ساخت تابلو و نصب آن ها را فراگیرید. برای این کار می توانید به مدت محدودی در یک تابلوسازی کار کنید تا به خوبی با مراحل طراحی و ساخت تابلوها، آشنا شوید. البته این تمام ماجرا نیست. شما باید دستگاه های مورد نیاز برای برش و ساخت تابلو را از قبل فراهم کنید تا بتوانید زمینه تاسیس یک کارگاه تابلوسازی را فراهم کنید.

علاوه بر مواد اولیه و دستگاه ‌های مورد نیاز هزینه های دیگری هم خواهید داشت که اگر قصد داشته باشید در تهران این کار را انجام دهید، هزینه آن نسبت به دیگر شهرها به مراتب بیشتر است.

معرفی بهترین تابلو برای مغازه

خیلی افراد با هدف سفارش ساخت یک تابلو مغازه به دنبال بهترین و معتبرترین تابلوسازی ها در تهران هستند. خبر خوب اینکه حتی اگر شما در شهرستان هم ساکن باشید، اما بخواهید از تابلوهای ساخته شده در تهران استفاده کنید، این امکان برای شما به راحتی، فراهم است. چرا که اکثر تابلوسازی ها و مخصوصاً تابلوسازی نامور این امکان را دارد که سفارشات خود را به تمامی شهرستان ها، ارسال کنند. بنابراین نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

می توانید با خیال راحت نمونه کارهای تولید شده توسط تابلو سازی را مشاهده کرده و در صورت رضایت همان تابلو را از طریق شماره های موجود در وب سایت به بهترین تابلوسازی در تهران، سفارش دهید. البته تابلوسازان از شما اطلاعاتی درباره ابعاد تابلو، محل نصب تابلو، نوع زمینه تابلو، نوع کسب و کار و… از شما سوالاتی خواهند پرسید.

انواع تابلو مغازه

بهترین تابلوها برای مغازه عبارتند از:

تابلو حروف برجسته چلنیوم

در بین تابلو مغازه های ساخته شده در سال‌ های اخیر تابلو حروف برجسته از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. از دلایل این محبوبیت می توان به برجسته بودن حروف و نورپردازی زیبای آن، اشاره کرد. البته با استفاده از متریال های دیگر هم می توان تابلو‌ی حروف برجسته تولید کرد اما چلنیوم به دلیل مقاومت بالا و استقامتی که در شرایط جوی مختلف دارد، بهترین انتخاب است.

تابلو استیل

از دیگر تابلوهای حروف برجسته می ‌توان تابلو استیل را معرفی کرد. این تابلو از متریال بادوام و مقاوم استیل ساخته شده و می تواند سال ها بدون هیچ مشکلی کار تبلیغات را برای شما، انجام دهد. تابلو استیل را می ‌توان همراه با نورپردازی و بدون نورپردازی در رنگ های متفاوتی، تولید کرد‌. البته پرکاربردترین ورق استیل معمولاً استیل طلایی و نقره ای، می باشد. یکی از ویژگی ‌های مهم تابلوهای استیل، درخشندگی فوق العاده آن ها زیر نور خورشید است.

تابلو نئون پلاستیک

تابلوهای نئون پلاستیک به صورت برجسته و توسط متریال پرکاربرد پلکسی گلاس، ساخته می شوند. خوشبختانه تنوع رنگ بالایی را در این متریال، شاهد هستیم. تابلوهای نئون پلاستیک را می ‌توان به دو صورت لبه کنشکاف و لبه هندی، طراحی و پیاده سازی کرد. در روش لبه کنشکاف حروف کمی بالاتر از سطح حروف اصلی قرار می ‌گیرد و در روش لبه هندی لبه ها کاملا مماس با حروف مورد نظر، خواهد بود.

تابلو ترموود

چوب ترمووود یکی از متریال هایی است که از آن برای ساخت تابلوهای کلاسیک و تابلو ترموود استفاده می شود. معمولا برای مکان هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می ‌کنند؛ استفاده از چوب ترموود، پیشنهاد می شود. اگرچه این چوب به دلیل حرارت دیدن مقاومت لازم را دارد اما باز هم بهتر است برای تابلوهای محیط داخلی از آن ها، استفاده شود. مکان هایی مثل کافی شاپ ها، رستوران ها، کافه کتاب ها و… برای استفاده از این متریال، مناسب هستند.

تابلو لایت باکس

اگرگذرتان به مترو افتاده باشد حتماً نمونه ‌ای از لایت باکس ها را در آنجا دیده اید. تابلوهای لایت باکس می‌ توانند به صورت دو طرفه و یک طرفه و همچنین به صورت دیواری و آویز، طراحی و ساخته شوند. این تابلوها معمولا در مکان های کم نور نصب می شوند چرا که از خود نور زیادی را ساطع کرده و می ‌توانند از این نظر، جلب توجه کنند. امکان ویژه ‌ای که برای تابلوهای لایت باکس وجود دارد این است که می‌ توانید نوشته تبلیغاتی و طرح درون آن را به تعداد دفعات دلخواه، تغییر دهید. با این وجود یک بار هزینه ساخت آن را پرداخت کرده اما به دفعات مختلف و با تصاویر و نوشته های متفاوت از آن، استفاده می کنید.

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یکی ازانواع تابلوهای تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه چاپی است که شامل نورپردازی می شود. از تابلو فلکسی به عنوان تابلو سر در مغازه، تابلو شرکتی، تابلو فروشگاهی و تبلیغات محیطی مثل بیلبورد، استفاده می کنند. این تابلوها دارای صفحه هایی انعطاف پذیر هستند و خاصیت روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آنها باعث شده است در برابر اشعه خورشید و شرایط آب و هوایی مقاومت و دوام بالایی داشته باشند.

تابلوهای فلکسی به صورت مکعبی، ریلی، سپری و اسکلت فلزی در بازار موجود هستند. ساخت تابلوهای فلکسی با پوشش فلکس انجام می گیرد. برای روشنایی آن از لامپ های فلوروسنت یا همان مهتابی و جدیداً ال ای دی، استفاده می شود.

تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت یک نوع تابلوی تبلیغاتی است که در بخش زیرساز از ورق کامپوزیت و برای حروف تبلیغاتی از هر نوع متریال دلخواه استفاده می ‌شود. ورق کامپوزیت براق، درخشان و در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی قابل اجراست و نما و جلوه جذابی را برای محیط کسب و کار شما فراهم می‌ سازد. استفاده از ورق کامپوزیت نما جلوه جذاب‌ تری را نسبت به زیرساز ورق پی وی سی در تابلوهای تبلیغاتی به ارمغان خواهد آورد.

استفاده از انواع تابلوهای کامپوزیت به علت مزیت های منحصر به فردش، بین مشاغل مختلف جایگاه ویژه ای دارد. از تابلوهای کامپوزیت برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی داخلی، خارجی و تابلوهای راهنمایی استفاده می شود. از ورق های فلزی، آلومینیوم نازک، چسب، پلی اتیلین و مواد مقاوم دیگر برای ساخت ورق های کامپوزیت استفاده می شود. برای مقاومت تابلو کامپوزیت در برابر شرایط جوی، در سطح خارجی کامپوزیت از رزین PVDF استفاده می کنند.

تابلو حروف برجسته سه بعدی

به طور کلی تابلو حروف برجسته سه بعدی به تابلویی اطلاق می شود که حروف برجسته مندرج بر روی آن پس از طراحی و برش توسط دستگاه سی ان سی، با استفاده از مکنده ای که در زیر دستگاه قرار می گیرد کشیده شده و در قالبی چوبی که معمولاً جنس آن ام دی اف است و قبل از برش حروف ساخته می شود ، بر روی ورق پلکسی گلس، شکل می گیرد. تابلو حروف برجسته سه بعدی با دیگر انواع حروف برجسته کاملا متمایز است و دارای بعد و زاویه می باشد و در شکل دهی، زاویه دادن و ایجاد فرمت های خاص دست تابلوساز کاملا باز است.

ویژگی های تابلو مغازه با کیفیت

تابلوهای تبلیغاتی معمولا در سردر مغازه ‌ها با شکل ‌ها و متریال خاص و متفاوتی نصب می شوند. در واقع، تابلو نوعی از تبلیغات است که به شکل محیطی، شغل و نوع فعالیت یک مغازه را به رویت عموم می گذارد. تابلوهای مغازه و تبلیغاتی از بخش های مهم نمای شهری محسوب می شوند. نحوه به کارگیری و نصب تابلو نیز اهمیت زیادی دارد. گاهی نصب تابلوهای تبلیغاتی موجب بهم ریختگی نمای شهری و گاهی سبب جذابیت نمای شهر می شود. نحوه قرارگیری و نصب آنها نیز اهمیت زیادی دارد. از این رو در ادامه به بررسی ویژگی های کلیدی در طراحی تابلو مغازه خواهیم پرداخت.

ویژگیهای تابلو مناسب برای مغازه

نورپردازی مناسب

بیشتر شرکت های تابلوسازی برای بالا بردن جذابیت با تابلو مغازه از نورپردازی استفاده می کنند. روش های مختلفی در نورپردازی تابلو وجود دارد. به عنوان مثال برخی در نورپردازی از حروف و برخی از اعداد استفاده می کنند.
برای نورپردازی از لامپ های اس ام دی استفاده می شود. برخی تابلوها مانند تابلوهای استیل قابلیت عبور نور را ندارند، لذا در آنها از لامپ های اس ام دی یا لامپ هالوژن استفاده می شود.

رنگ مناسب

انتخاب و هارمونی رنگ تاثیر بسزایی در شهرت برند شما دارد و از سویی در ذهن بصری به میزان زیادی ماندگار خواهد بود. گاهی برخی رنگ ها از فاصله زیاد خوانایی خوبی ندارند، برای رفع این مشکل می توانید این رنگ ها را با رنگ سیاه در پس زمینه و یا یک رنگ روشن ترکیب کنید تا حروف تابلوی تبلیغاتی زیباتر و خواناتر شود.

نحوه ترکیب و هارمونی رنگ ها به اندازه ای اهمیت دارد که سبب رونق کسب و کار شما و جذب مشتری می شود. روانشناسان معتقدند که رنگ آبی نماد وفاداری، رنگ زرد نماد شادی و سرزندگی، رنگ قرمز نماد قدرت و انرژی است. هنگام طراحی تابلوی تبلیغاتی به انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه خود توجه کنید.

ابعاد مناسب و اندازه قابل دید

سعی کنید تابلویی را که برای تبلیغات انتخاب می کنید در اندازه و سایز مناسب طراحی کنید. اندازه تابلوی شما تاثیر زیادی در دیده شدن آن دارد. نیاز نیست تابلوی شما خیلی بزرگ باشد. نکته مهم در اندازه و سایز تابلوی تبلیغاتی خوانا بودن و قابل دید بودن آن است. در انتخاب مناسب ترین ابعاد تابلو مغازه توجه داشته باشید که تابلوی شما نباید آنقدر کوچک باشد که نظر کسی به آن جلب نشود.

طراحی حرفه ‌ای تابلو

طرح های گرافیکی برای مشتری بسیار جذاب است. هنگامی که در طراحی تابلوی تبلیغاتی از المان های گرافیکی استفاده کنید، سبب رونق کسب و کار شما می شود. در صورتی که از طرح ها و المان‌های مناسبی استفاده کنید پروژه شما با شکست مواجه نخواهد شد. برای خلاقیت در ساخت تابلو از یک متخصص گرافیک استفاده کنید، گرافیست ها ذوق هنری بالایی دارند و بهترین ایده ها را برای تابلوی تبلیغاتی شما ارائه می دهند.

استفاده از متن مناسب و مرتبط با کسب و کار

متن و نوشته تابلو از جمله مواردی است که توجه مشتری و مخاطب را به خود جلب می کند و انتخاب تابلو براساس شغل را آسان می‌ سازد. سعی کنید از متن های واضح، جذاب و خوانا برای تابلوی خود استفاده کنید. متن تبلیغ را به گونه ای بنویسید که نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی باشد. از متن های معمولی و تکراری استفاده نکنید. متن شما باید به گونه ای باشد که زمانی که چشم مخاطب به آن می افتد، برای او تازگی و جذابیت داشته باشد. در طراحی تابلوی مغازه خود از فونت مناسب تابلو استفاده نمایید.

متریال با کیفیت

برای طراحی و ساخت یک تابلو مغازه هر چقدر روی طراحی، رنگ و نورپردازی تابلو تمرکز داشته باشید اما از متریال با کیفیتی برای ساخت آن استفاده نکنید؛ دیر یا زود تمام زحماتی که کشیده اید، از دست می‌ رود. چرا که تابلو معمولاً در فضای بیرونی و در برابر شرایط جوی مختلف قرار می ‌گیرد و مسلماً اگر از استحکام و دوام خوبی برخوردار نباشد، طول عمر تابلو مغازه کوتاه می‌شود. بنابراین مهم ترین ویژگی یک تابلو مغازه با کیفیت را می ‌توان جنس مرغوب متریال استفاده شده در ساخت آن دانست. متریال های مختلفی مثل چلنیوم، چوب، کامپوزیت، پلکسی و… برای این کار، استفاده می شوند.

معرفی بورس ساخت تابلو مغازه در تهران

برای شناخت بهترین تابلو سازی در تهران باید نمونه کارها و همچنین نحوه خدمات ‌دهی تابلوسازان را بررسی کنید. پیشنهاد می ‌کنیم تنها به تابلوسازانی رجوع کنید که از سابقه فعالیت آن ها اطمینان کافی داشته باشید‌. حتی اگر هیچ مرکز ساخت تابلو را در تهران نمی شناسید، می ‌توانید از راهنمایی مشاوران و کارشناسان فعال در زمینه تابلوسازی، استفاده کنید.
خوشبختانه تابلوسازی نامور سابقه درخشانی در طراحی و ساخت تابلوهای مغازه دارد. این تابلوسازی برای طراحی و ساخت از پرسنل باتجربه و با مهارت بالا، بهره می گیرد. تابلوسازی نامور پس از نصب تابلو در مکان در مورد نظر؛ به تمامی مشتریان خود ضمانت نامه معتبر هم ارائه می ‌کند و این نشان از کیفیت تابلو دارد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی و همچنین ثبت سفارش تابلو مغازه، می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: