۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

تابلوسازی در پردیس

مراکز متعددی برای طراحی و تابلوسازی در پردیس وجود دارد اما اینکه کدام مرکز را انتخاب کنید بستگی به عواملی دارد که قصد داریم در این مقاله در مورد آن ها صحبت کنیم. چنانچه قبل از سفارش تابلو بتوانید تمامی جوانب کار را در نظر گرفته و متناسب با استانداردها و معیارهای ساخت تابلو و تاثیر آن بر کسب و کار خود سفارش را ثبت کنید، تابلوی مورد نظر می تواند برای شما در زمینه بازاریابی و جذب مشتری، موثر باشد.

تابلوسازی فارغ از اینکه یک صنعت باشد آمیخته ای از هنر و خلاقیت است. بنابراین برای انتخاب بهترین مرکز تابلوسازی در پردیس، باید علاوه بر در نظر گرفتن استانداردهای تابلوسازی، کیفیت متریال استفاده شده و طراحی زیبای تابلو را هم در نظر گرفت. در این مقاله بهترین مرکز تابلوسازی در پردیس را معرفی خواهیم کرد.

چرا تابلوهای تبلیغاتی پر طرفدار هستند؟

تابلوهای تبلیغاتی در سال های اخیر به یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده ‌اند. دلایل مختلفی برای محبوبیت تابلوها وجود دارد.

اول اینکه تبلیغات با استفاده از تابلوها می ‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. از این نظر که شما تنها یک بار هزینه طراحی و ساخت تابلو را می ‌پردازید اما می توانید تا مدت ها از آن استفاده کرده و حتی در صورت نقل مکان، تابلو را همراه با خودتان به محل جدید، منتقل کنید.

یکی دیگر ازدلایل محبوبیت تابلوها ارزان بودن آن نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی است. تصور کنید درخواست پخش آگهی تبلیغاتی را برای تلویزیون به عنوان یک رسانه ملی دارید. مسلماً برای پخش تیزر تبلیغاتی شما، هزینه دریافت می ‌شود. حتی برای چند ثانیه بیشتر هم باید هزینه مازاد بپردازید. بنابراین تابلو را می‌ توان تنها روشی دانست که به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی و همچنین بدون پرداخت هزینه اضافی، کار تبلیغات را برای شما، انجام می دهد.

تابلو تبلیغاتی

هدف از تابلوسازی تبلیغاتی چیست؟

مهم ترین هدف تابلو سازی نمایش برندینگ و جذب مشتری است. مشتری هدف اصلی در هر نوع کسب و کار است که سبب درآمد زایی و رسیدن به پول می شود. شما در هر صنفی که فعالیت داشته باشید، خواه ناخواه رقبایی در اطراف خود دارید که همگی با استفاده از روش های تبلیغاتی سعی در جذب مشتری بیشتر دارند.

پس اگر مصمم هستید نسبت به رقبایتان، مشتریان بیشتری داشته باشید، لازم است تبلیغات خود را به صورتی انحصاری به نمایش بگذارید که با تبلیغات دیگر رقبا متفاوت تر و تاثیرگذارتر باشد. بهترین مرکز تابلوسازی در پردیس، به شما این پیشنهاد را میدهد، برای این که این قضیه عملی شود، لازم است در نحوه تعامل بین خود و مشتریانتان تمرکز بیشتری داشته باشید، مشتریانتان را بشناسید و دقیقاً بدانید آنها در هر زمان و موقعیت به چه چیزهایی نیاز دارند و همان کالاها و اشیاء یا خدمات را در همان زمان موعد برای آنها فراهم سازید تا مورد فروش بیشتری واقع شوند.

نکته بعدی جهت کسب درآمد بهتر، شناخت بازار و رقباست. بازار خصوصاً در روزهای اخیر دچار تلاطم شدیدی است. امروزه با وجود تورم و واسطه بازی ها، قیمت ها مدام در حال بالا رفتن هستند و همه مشتریان به دنبال کالاهایی می باشند که با قیمت و کیفیت مناسبی عرضه شوند.

پس اگر در مورد بازار و کاهش و افزایش آن اطلاعات به موقع کسب نکنید، قطعاً در تجارت یا کسب و کار خود با شکست مواجه خواهید شد پس همواره رفتار بازار و رقبای خود را در زیر ذره بین خود قرار دهید و نوع برخورد آنها را رصد کنید تا بتوانید به موقع از خود عکس العمل مناسبی به نمایش بگذارید.

کاربردهای تابلوسازی

با پیشرفت تکنولوژی، ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مرسوم شده است و زیربنای اصلی اکثریت آنها بر مبنای ساخت تابلو حروف برجسته است که برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شود. این کاربردها عبارتند از :

تابلو مغازه

یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی تابلو مغازه است. تابلو مغازه می تواند شامل هر نوع صنفی از جمله داروخانه ها، لباس فروشی ها، لوازم خانگی، سوپر مارکت ها و دیگر موارد باشد. چنانچه مغازه شما در حومه تهران است، یک تابلوسازی در پردیس می تواند به بهتر دیده شده کسب و کارتان کمک کند.

تابلو فروشگاهی

فروشگاه ها مکان هایی با وسعت بالا هستند که در طول روز ما انسانها برای تهیه ملزومات و مایحتاج روزانه خود به آنجا مراجعه می کنیم و انواع خوراکی ها و اقلام و کالاهای مصرفی خود را تهیه می نماییم. با مورد توجه قرار دادن ویژگی های تابلو فروشگاهی به راحتی می توانید جایگاه منحصر به فردی در بین فروشگاه های محل خود بیابید.

تابلو شرکتی

در سطح هر شهر، شرکت های کوچک و بزرگ زیادی قرار دارند معمولاً همه شرکت ها چه خرد و چه کلان همه از طریق دیگر روش های بازاریابی و تبلیغات مشتریان و مخاطبان خاص خود را می یابند. اما باز هم برای معرفی شرکت خود به مراجعینشان از یک تابلو تبلیغاتی و یا تابلو شرکتی در سردر شرکت خود بهره می برند تا مشتریان به راحتی بتوانند مکان شرکت آنها را بیابند.

تابلو نمایشگاهی

هر ساله نمایشگاه های زیادی در اقصی نقاط ایران برگزار می شود که شرکت ها و تولید کننده های بزرگ برای آشنایی بیشتر مردم و شرکت های ذینفع، محصولات خود را در این نمایشگاه ها، به نمایش میگذارند.

هر نمایشگاه به صورت غرفه بندی برگزار می شود و هر غرفه محصولات و کالاهای تولید خود را به عموم نمایش می دهد. شما با کمک گرفتن از یک سازنده حرفه ای تابلو نمایشگاهی، با نصب یک تابلو ایده آل به راحتی می توانید مشتریان را به سوی غرفه خودتان هدایت کنید.

تابلو کارخانجات

کارخانه ها مکان‌هایی هستند که به تولید مواد اولیه و یا مواد اصلی یک کالا می پردازند. اکثریت کارخانجات به عنوان یک عمده فروش با شرکت های کوچک و یا خرد در ارتباط هستند، تا اینکه بخواهند با مصرف کنندگان در ارتباط باشند و در طول شبانه روز افراد و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین به این کارخانه ها ورود و خروج می کنند.

بهترین تابلو برای کارخانه، تابلویی است که با نصب آن، در سر در کارخانه خود بتوانید علاوه بر معرفی برند، یک ابزار راهنمایی مناسب جهت یافتن مراجعین خود پیاده سازی نمایید.

انواع تابلو

انواع تابلوهای تبلیغاتی

وجود انواع تابلو تبلیغاتی موجب رونق کسب وکارها شده است. به نحوی که امروز هیچ شغلی را پیدا نخواهید کرد که از یکی از این تابلوها استفاده نکرده باشد. هر کدام از انواع تابلو تبلیغاتی برای یکی از شغلها مناسب است و به هیچ عنوان نمی توان یک نسخه واحد برای تمام آن ها درنظرگرفت. پرکاربردترین تابلوها را در ادامه معرفی کرده ایم.

تابلو چلنیوم

اغلب افراد تابلوی تبلیغاتی را با نام تابلو چلنیوم می شناسند. تابلو چلنیوم از مشهورترین ابزارهای تبلیغاتی است که استفاده های بسیار گسترده ای دارد. رستوران ها، مغازه ها، بانک ها، مجتمع ها و طیف وسیعی از اماکن از تابلو چلنیوم استفاده می کنند. این تابلو که از محبوب ترین انواع تابلو تبلیغاتی نیز به شمار می آید دارای رنگ های متنوعی است و به دلیل نصب حروف برجسته بر روی آن به نام تابلوی حروف برجسته نیز شناخته می شوند.

تابلو پلاستیکی

تابلوی پلاستیکی دارای شباهت زیادی به تابلوی چلنیوم است، اما یک تفاوت عمده دارد و آن هم جنس حروف برجسته ای است که در آن استفاده می شود. حروف تابلو پلاستیکی به وسیله پلاستیک ساخته می شوند و فاقد لبه هستند که این ویژگی موجب عدم خوانایی تابلو از کنار خواهد شد. با پیشرفت صنعت تابلوسازی، انواع مختلف دیگری از تابلو جایگزین تابلوهای پلاستیکی شده اند.

تابلو فلزی

تابلو فلزی از ورق های فولاد ساخته می شود و حروف به صورت برجسته بر روی زمینه کار قرار می گیرند. نکته مهمی که در ساخت و تولید تابلوهای فلزی وجود دارد این است که فلز قادر به عبور نور از خود نیست و در تمام اماکن نمی توان از آن استفاده کرد. بلکه بهترین موارد استفاده از آن در مکان هایی است که نیاز به نوردهی تابلو نباشد.

تابلو استیل رینگی

تابلوی استیل رینگی نمونه ای انواع تابلو تبلیغاتی است که دارای جذابیت بی نظیری می باشد. ترکیب فلز و لبه های رینگی موجب افزایش زیبایی آن خواهد شد. دوام و مقاومت این تابلو موجب می شود تا در تمام اقلیم ها قابل استفاده باشد. برای نورپردازی این تابلو از لامپ هالوژن یا لامپهای کم مصرف SMD و LED استفاده می شود.

تابلو LED ثابت

تابلوهای LED به وفور در سطح شهر مشاهده می شوند. دلیل گستردگی استفاده از این تابلوها ثابت بودن و جذابیت آن هاست. در واقع تابلو های LED در سالیان گذشته جایگاه ویژه ای در صنعت تابلوسازی پیدا کرده اند. در هر شغلی غیر از مشاغل پزشکی و رسمی می توانید از این تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید و محصولات خود را به نمایش بگذارید.

تابلو LED روان

در تابلوهای LED روان می توانید متن، انیمیشن و تصویر را به نمایش بگذارید. این تابلوها در دو مدل عرضه شده اند که می توان به تک رنگ و مولتی کالر اشاره کرد. در تابلوی LED تک رنگ شما در نمایش رنگ ها محدودیت دارید. به این معنی که زمینه کار به طور ثابت مشکی است و برای نمایش متن و تصویر می توانید از رنگ دلخواه استفاده کنید.

اما در مدل مولتی کار وضعیت متفاوت است. شما هیچ محدودیتی در رنگ نخواهید داشت و می توانید تصویر مورد نظر خود را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارید.

تابلو استیل

تنوع رنگ در تابلو استیل محدود است و شما دو انتخاب پیش رو دارید. رنگ نقره ای و رنگ طلایی. تابلو استیل از زیباترین و در عین حال از مقاوم ترین انواع تابلو تبلیغاتی است که مورد توجه بسیاری از کسب و کارها واقع شده است. اما یکی از معایب آن عدم عبور نور از ورق های استیل است. به همین دلیل بیشترین کاربرد آن به عنوان تابلوی راهنما در مجتمع های اداری، مسکونی و شهری می باشد.

تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس در انواع مختلفی شامل فریم لس، اسنپ فریم و … هستند که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند. ساخت این تابلوها به گونه ای است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تعویض تصویر و جایگزینی تصویر جدید در آن کنید.

کابرد تابلوهای لایت باکس در به نمایش گذاشتن یک پیام یا محصول در اماکن عمومی است. لایت باکس ها قابلیت نصب بر روی تمام سطح را دارند و به صورت آویزان و ایستاده قابل استفاده هستند.

تابلوسازی

معرفی بهترین مرکز تابلوسازی در پردیس

صنعت تابلوسازی در سال ‌های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است اما اگر به دنبال بهترین مرکز برای ساخت تابلو در پردیس می گردید؛ بهتر است قبل از ثبت سفارش تابلو، این موارد را در نظر داشته باشید:

متریال مصرفی

از آنجایی که یک تابلو در معرض عوامل محیطی مختلف قرار دارد، بهتر است که حتماً در طراحی و ساخت آن از مواد اولیه با کیفیتی، استفاده شود. در این صورت شما به عنوان مشتری مجبور به دوباره کاری و صرف هزینه مجدد نمی باشید. متاسفانه برخی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه ها سعی دارند از متریال بی ‌کیفیتی استفاده کنند. اما باید بدانید که چنین تابلوهایی پس از نصب به سرعت دچار خرابی و آسیب می شوند. حتی با بارش اولین برف یا باران هم شاهد زنگ زدگی چنین تابلوهایی هستیم.

بنابراین اگر یک تابلوساز، قیمت جذاب و البته بسیار پایینی را پیشنهاد می ‌دهد؛ هوشمندانه رفتار کرده و علت را جویا شوید‌. تابلوسازی نامور به عنوان یکی از بهترین مراکز تابلوسازی در پردیس این اطمینان را به مشتری می دهد که برای طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی از بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، استفاده کند.

متریال هایی مثل استیل و چلنیوم بسیار بادوام بوده و در بین مشتریان، محبوب هستند. به طور کلی یک تابلوی مقاوم نباید در برابر نور خورشید و بارش باران دچار رنگ پریدگی و زنگ ‌زدگی شود. علاوه بر این، باید استقامت کافی را در برابر ورود ضربه های احتمالی داشته باشد.

طراحی منحصر به فرد

تصور کنید تمامی تابلوهای تبلیغاتی موجود در یک شهر از ترکیب رنگ مشابه و طراحی یکسانی، برخوردار بودند. مسلما چنین موضوعی هیچ گونه جذابیتی نه برای مشتری و نه برای صاحبان کسب و کار، نخواهد داشت. اینکه یک تابلوساز بتواند هر روز با ایده های جدید و خلاقانه تابلوهای نوآورانه و منحصر به فردی تولید کند موضوع بسیار بااهمیتی است.

تابلوسازی نامور با بهره ‌گیری از طراحان باتجربه و زبده توانسته است در این مسیر گام های مثبتی بردارد. به گونه ای که اگر نمونه کارهای تابلو سازی نامور را ملاحظه کنید، متوجه تفاوت آن ها با دیگر تابلوهای تبلیغاتی می شوید.

طرح یک تابلو باید متناسب با نوع کسب و کار مربوطه و همچنین جامعه هدف باشد. به طور مثال؛ تابلویی که مخاطبان آن کودکان هستند متفاوت از تابلویی است که جامعه هدف آن تنها بزرگسالان هستند. شاید در نگاه اول طراحی خاص و چشمگیر یک تابلو موضوع با اهمیتی نباشد، اما همین موارد است که می ‌تواند برای شما از نظر بازاریابی و تبلیغات باعث جذب مشتری شود.

نورپردازی ویژه

واقعیت این است که تابلوهای امروزی با تابلوهایی که در گذشته استفاده می شدند؛ کاملاً متفاوت هستند. در گذشته تابلوها تنها با هدف معرفی شغل و کسب و کار استفاده می شدند و جنس تابلو هم معمولا از چوب یا پارچه بود. اما امروزه رسالت تابلوها فراتر رفته است. به گونه‌ ای که خیلی افراد به هنگام سفارش تابلو روی نورپردازی آن تأکید ویژه‌ ای دارند و آن را یکی از فاکتورهای اساسی تابلو می دانند.

اینکه یک تابلوساز بتواند نورپردازی متناسبی برای یک تابلو ایجاد کند، بسیار اهمیت دارد. در برخی مواقع لازم است از انواع اس ام دی ها استفاده شده و در برخی موارد تنها استفاده از یک لامپ مهتابی، کفایت می ‌کند. اینکه چه تعداد لامپ برای نورپردازی استفاده شود کاملاً بستگی به سلیقه مشتری و همچنین نظر تابلوساز دارد.

نورپردازی تا جایی اهمیت دارد که در سال ‌های اخیر تابلوهایی با عنوان لایت ‌باکس برای فضاهای کم نور متولد شدند‌. این تابلوها می ‌توانند به صورت دیواری و ایستاده در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد نصب شده و همانند یک جعبه‌ پرنور تصاویر و متون تبلیغاتی درون جعبه را در معرض دید عموم افراد، قرار دهند.

تابلو مدرن

ضمانت نامه معتبر

اگر از جمله افرادی هستید که کیفیت برایتان از درجه اولویت بالایی برخوردار است؛ توصیه می کنیم تنها به سراغ تابلوسازانی بروید که همراه با تحویل تابلو، ضمانت نامه و گارانتی معتبر هم به مشتری، ارائه می کنند. در این صورت است که می ‌توانید از بابت کیفیت متریال استفاده شده اطمینان داشته باشید.

یک تابلوساز با اعتبار، مشاوره حرفه ای در زمینه طراحی تابلو به شما ارائه میدهد. همچنین حتی اگر تابلو پس از نصب دچار آسیب های جزئی هم گردد، کارشناسان تابلوساز موظف هستند در اسرع وقت اشکال ایجاد شده را برطرف کنند. البته ارائه این خدمات در صورتی است که تابلو ضمانت نامه داشته باشد. در غیر این صورت شما خود مجبور به پرداخت هزینه برای برطرف شدن آسیب های احتمالی و تعویض قطعات، می شوید.

البته در برخی از مواقع هم آنقدر آسیب‌ های وارد شده به تابلو جدی است که مجبور به تعویض کل تابلو، خواهید شد. بنابراین منطقی است که از همان ابتدا به تابلوسازی رجوع کنید که ضمانت نامه معتبر هم ارائه ‌کند.

تعامل با کارشناسان تابلوساز

تابلوسازی نامور در تمامی مراحل طراحی و ساخت تابلو از نظر و سلیقه مشتری، استفاده می‌ کند. به این صورت که تعامل بسیار بالایی با مشتری داشته و در هر مرحله ای از ساخت تابلو که نیاز به تغییر وجود داشته باشد؛ این کار به سرعت، انجام می گیرد. بنابراین ساخت تابلو کاملا با نظر طراح و مشتری به صورت تلفیقی، صورت می گیرد.

تبلوسازی حرفه ای

سخن پایانی

امیدواریم با موارد ذکر شده در این مقاله توانسته باشید بهترین مرکز تابلوسازی در پردیس را شناخته باشید‌. تابلوسازی نامور به عنوان یک تابلوسازی حرفه ای در شهر اندیشه، شهر پردیس، تهران و سایر مناطق، آمادگی ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی باکیفیت، خلاقانه و کاملا متناسب با سلیقه و نظر مشتری را دارد.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب تابلوی تبلیغاتی می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: