۰۲۱-5۷۹۹۶

021-44860911

سوالات متداول
انتقادات پیشنهادات

تابلوسازی در اندیشه

تابلوسازی هنری است که با صنعت درآمیخته شده است. در گذشته برای معرفی کسب و کارها از تابلوهایی از جنس چوب و پارچه استفاده می‌کردند. به این صورت که تابلوها را سر در مغازه و فروشگاه نصب می‌‌کردند تنها با هدف اینکه کسب و کاری که دارند، به دیگران معرفی کنند. تابلوسازی نامور خدمات تابلوسازی در اندیشه را ارائه می دهد.

اما امروزه استفاده از تابلوها علاوه بر معرفی اهداف دیگری را هم دنبال می‌کند. خوشبختانه در سال‌‌های اخیر تکنولوژی ساخت تابلو پیشرفت زیادی داشته است به گونه‌‌ای که امروزه از متریال‌های بسیار مقاوم، بادوام و با کیفیت از جنس فلز، پلاستیک و یا چوب در ساخت تابلو، استفاده می ‌شود. حروفی که امروزه برای تابلوسازی استفاده می‌شود معمولاً به صورت برجسته و با حالت سه بعدی است چرا که جلوه زیبایی داشته و می‌‌تواند در جذب مشتری و از نظر تبلیغات، موثر باشد.

چرا تابلوی تبلیغاتی؟

تابلوها از این نظر که می‌‎توانند یکی از روش‌های دائمی تبلیغات باشند، بسیار پرطرفدار و محبوب شده‌اند. اینکه بتوانید با پرداخت هزینه معقولی تا سال‌های زیاد از یک تابلو استفاده کنید؛ موضوع جذابی به نظر می‌‌رسد. چه بسا خیلی از کسب و کارها تنها به واسطه استفاده از یک تابلوی جذاب و منحصر به فرد توانسته‌اند گوی سبقت را از رقیبان خود، بربایند.

یکی از عمده دلایل استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، دائمی بودن آن‌هاست. به این صورت که اگر بخواهید از هر روش تبلیغاتی دیگری استفاده کنید؛ مجبور هستید در ازای مدت زمان معینی هزینه بپردازید اما تابلوهای تبلیغاتی بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه اضافی داشته باشند؛ می توانند ۲۴ ساعت شبانه روز برای شما، بازاریابی کنند‌.

جالب است بدانید خیلی از افراد قبل از ورود به فروشگاه و یا مغازه ابتدا به تابلوی آن نگاه می‌کنند و اگر تابلوی خوش رنگ و لعابی داشته باشد، وارد می‌شوند‌. به همین دلیل است که امروزه صاحبین کسب و کارها سعی کرده‌اند روی دکوراسیون داخلی و خارجی فروشگاه یا دفتر کار خود، سرمایه گذاری کنند.

مورد دیگری که می‌توان آن را از مزایای داشتن تابلوی تبلیغاتی برشمرد؛ امکان جابجایی آن است. ممکن است به طور موقت در یک مکان خاص فروشگاه خود را راه اندازی کرده اما قصد داشته باشید در آینده به مکان دیگری بروید. در چنین شرایطی نیاز به سفارش تابلوی جدیدی ندارید و می‌توانید تابلوی قبلی را به راحتی به محل جدید، منتقل کنید.

اهمیت استفاده از تابلو تبلیغاتی

اهمیت تابلوهای تبلیغاتی در تنوع طرح، رنگ، نحوه نورپردازی و استفاده از متریال‌های مورد دلخواه به صورت ترکیبی است. افراد به راحتی قادرند هر نوع تابلویی را با تنوع دلخواه سفارش دهند. این در صورتی است که دیگر روش‌های تبلیغاتی این چنین تنوع در نحوه اجرا ندارند.

اهمیت استفاده از تابلو تبلیغاتی

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برای هر شغلی چه خدماتی، چه فروش محصول، نیاز صاحبین مشاغل است به این خاطر که امروزه اغلب مشاغل در هر صنفی رقبای زیادی دارند و آنچه که می‌تواند باعث جذب مشتری شود تبلیغات خوب است.

تبلیغات همیشه در همه جای دنیا بهترین ابزار برای فروش بهتر و جذب مشتری بوده است. تبلیغات و بازاریابی با روش‌های بسیار گسترده‌ای در سطح جهان در حال انجام است. یکی از روش‌های تبلیغات مستقیم که بیشترین و سریع‌ترین تاثیر را بر جذب مخاطب دارد تابلوهای تبلیغاتی هستند.

در صنعت تابلوسازی تابلوهای زیادی تولید و عرضه می‌شوند. یک تابلوی تبلیغاتی همچون شناسنامه بیانگر هویت مغازه یا برند شماست و به راحتی می‌تواند برند شما را به نظر عام و خاص برساند و مخاطبان بیشتری را به سوی شما روانه کند.

تاثیر تابلوسازی در تبلیغات

تابلوهای تبلیغاتی نقش مهمی را در معرفی برند و دسترسی به مخاطبان بیشتر و در نتیجه افزایش فروش و سود ایفا می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دیده شدن کسب و کار

امروزه در عرصه تجارت نیز تمام مشاغل بزرگ و کوچک نیاز به شناخته شدن دارند و برای شناساندن حرفه و کارشان لازم است در سر در مکان کسب و کار خود تابلوی تبلیغاتی مناسبی نصب نمایند و به این صورت اعلام کنند که چه خدماتی را می‌توانند به مخاطب خود عرضه کنند. نوع تابلو و طرح آن با توجه به شغل مورد نظر و البته میزان بودجه کارفرما طراحی و اجرا می‌شود.

2. قطعی کردن خرید

زمانی که افراد به دنبال خرید کالایی هستند، ابتدا به دنبال تبلیغات می‌روند و کالاها یا خدمات مورد نیاز خود را از جایی تهیه می‌کنند که می‌شناسند. این شناخت تنها از طریق تبلیغات مداوم میسر می‌شود. قطعاً خریدار به سوی کسی که تبلیغ بیشتری در سطح محل فروش، شهر یا کشور انجام داده می‌رود.

درصد بالایی از افراد دوست دارند محصولات و کالاهای برندی را استفاده کنند که به آنها اعتماد دارند و این اعتماد اول در سایه تبلیغات گسترده و بعد در سایه ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب ایجاد می‌شود.

3. ایجاد حس رقابت

در هر نوع کسب و کاری که بخواهید گام بردارید بدون شک رقیبان زیادی در حیطه کاری شما فعالیت خواهند داشت. تابلوهای تبلیغاتی یکی از پررنگ‌ترین ابزاری است که تمام صاحبین مشاغل از آن استفاده می کنند.

از آن جایی که بیشتر فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و مکان‌های تجاری بر سر محصولی یکسان با هم در رقابت هستند، در نتیجه تابلویی که سفارش می‌دهید هم باید شما را در بین رقبایتان برتر و متمایز نشان دهد.

4. همیشگی بودن تبلیغ

به کارگیری تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند به جذب مشتری کمک بیشتری کند. یک تابلو تبلیغاتی خوب می‌تواند تمام ساعات شبانه روز شغل یا محصول شما را تبلیغ کند و همین خود سبب ماندگاری کسب شما در اذهان مردم می‌شود. در تبلیغات دیگری مانند رسانه‌ها، تنها کارتان به میزان هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید تبلیغ می‌‌شود و نمی‌تواند همیشگی باشد.

همیشگی بودن تبلیغ

5. عدم نیاز به صرف هزینه‌های زیاد

تبلیغ در رسانه‌های ارتباط جمعی مثل رادیو و تلویزیون‌، روزنامه‌ها و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مستلزم صرف هزینه‌های بالایی طی مدت زمان معین است. در صورتی که تابلو سازی این طور نیست.

شما اگر در هنگام سفارش تابلو کمی هزینه  بیشتری خرج کنید، برای ساخت تابلو از متریال‌های اصلی و با کیفت استفاده کنید و تابلوهای مدرن و به روز سفارش دهید قطع به یقین سال‌ها می‌توانید از آن تابلو برای معرفی کسب و کار و تجارت خودتان استفاده کنید بدون اینکه بخواهید هزینه تعمیرات پرداخت کنید.

6. ایجاد ظاهری زیبا

برای تبلیغ و جذب مخاطب بیشتر، هم محیط داخلی کسب و کار و هم محیط خارجی آن باید زیبا و جذاب باشد که سبب جذب مشتری شود. بسیاری از مردم پیش از ورود به مرکز خرید به تابلوی آن دقت می‌کنند، اگر تابلو لوکس و مدرن باشد مخاطب بیشتر به خرید از آن محل ترغیب می‌شود.

پس سعی بر این داشته باشید که دکوراسیون داخلی و خارجی کسب و کارخود را به نحو احسن زیبا نمایید تا بتوانید راندمان کاری خود را هرچه سریع تر بالا ببرید.

نکات مهم در تابلوسازی

در تابلوسازی تبلیغاتی نکات مهمی وجود دارد که باید برای طراحی و ساخت و همچنین سفارش آن این نکات را درنظر گرفت. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

نکته اول: تابلوسازی متناسب با نوع خدمات و محصولات

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در تابلوسازی باید رعایت شود تناسب تابلو با نوع خدمت و محصول است. در واقع تابلوسازی باید به صورتی باشد که با موقعیت شغلی سازگار باشد.

پیش ازاینکه پروسه ساخت تابلوآغاز شود باید ابعاد مختلف تابلو توسط  تابلوسازی مشخص باشد و همین‌طور نیاز است که برای نصب میزان گیری دقیقی انجام شود.

نکته دوم: طراحی ساده درتابلوسازی

تابلو مغازه باید در عین سادگی شکیل باشد. استفاده از طرح‌های پیچیده سبب می‌شود که سادگی کار از بین برود و در نهایت تبلیغ جنبه منفی داشته باشد و با حوصله مخاطب ناسازگار باشد. استفاده از گرافیک مطلوب و زیبا و همین‎طور رنگ‌های کامل کننده سبب می‌شود که تبلیغات خاص بوده و تاثیرگذاری آن نیز بهبود یابد.

طراحی ساده در تابلوسازی

نکته سوم: استفاده از نورپردازی مناسب

نورپردازی می‌تواند سخن اولیه را در ساخت زیبایی و نمای منحصر بفرد در تابلو بزند و مطمئنا دارای اهمیت زیادی است. استفاده از افکت‌های نوری جذاب می‌تواند برای برخی از فروشگاه‌ها بهترین اثربخشی را داشته باشد.

نکته چهارم: نوشته متناسب در تابلوسازی

به طور کلی دقت مشتریان به تابلوی تبلیغاتی در ابتدای  امر به نوشته روی آن است. نوشته باید به صورتی باشد که نه زیاد طولانی و نه زیاد کوتاه باشد. همینطور بهتر است فاقد لغات تکراری باشد و یا سایز به کار رفته برای کلمات نوشته باید متناسب باشد و دید مشتری برای آن ارزیابی شود.

نکته پنجم: جانمایی مکان در تابلوسازی

جانمای مکان در تابلوسازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی جانمایی باید به صورتی باشد که دقت مخاطبان را فراهم سازد از نظر زاویه دید برای عموم سازگار باشد. پیاده سازی تابلو می بایست به صورتی باشد که از هر سمت قابل رویت باشد و دقت لازم را فراهم سازد.

در تابلوسازی بسیار مهم است که نوع تابلو بر اساس پروسه اجرایی تعیین شده باشد. البته که برخی از تابلوها هستند که شامل سبک اجرای به خصوصی هستند و برخی دیگر از تابلوها نیز وجود دارد که باید در یک موقعیت مناسب اجرا شوند.

نکته آخر: انتخاب رنگ مناسب در تابلوسازی

استفاده از رنگ‌ها در تابلوها باید آنقدر هوشمندانه باشد که رویکرد منطقی داشته باشد. به طور کلی رنگ‌ها باید مطابق با سلیقه مشتری و نوع تجارت آن ارزیابی شود و از مناسب‌ترین رنگ‌ها در تابلو استفاده شود. هارمونی و شناخت رنگ‌ها یکی از مواردی است که هر چه طراحان و گرافیست‌های تابلوسازی به آن آگاه باشند و در مورد آن بیشتر بدانند، خروجی و ساخت تابلو تبلیغاتی تاثیر گذار تر و مفید تر خواهد بود.


حتما بخوانید⇐ مناسب ترین رنگها برای تابلوهای مغازه و فروشگاه


مسلما شناخت اصولی رنگ‌ها و به کارگیری رنگ‌های صحیح در طراحی یک تابلو می‌تواند هدف تبلیغاتی یک کسب و کار را هر چه سریع‌تر پیش ببرد و نقش مهمی در بازاریابی و کسب درآمد را ایفا نماید.

معرفی بهترین مرکز تابلوسازی در اندیشه

خوشبختانه امروزه با وجود بستر اینترنت و شبکه‌‌های اجتماعی دیگر پیدا کردن یک مرکز تابلو سازی در تهران و شهر اندیشه و سایر مناطق، کار سختی نیست. کافی است عبارت مورد نظر خود را در موتورهای جستجو وارد کرده و منتظر پیشنهادات آن، بمانید.

البته برای اینکه بتوانید بهترین مرکز تابلوسازی را پیدا کنید؛ باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. اولین و مهمترین نکته، اطمینان به تابلوسازی است. متاسفانه در سال‌‌های اخیر شاهد این موضوع بوده‌ایم که برخی از تابلوسازان با هدف کاهش هزینه‌‌ها سعی در استفاده از متریال نامرغوب برای ساخت تابلو داشته‌اند.

بهترین مرکز تابلو سازی در اندیشه

این موضوع اگرچه به ظاهر و در وهله اول می‌تواند برای مشتری جذاب به نظر برسد اما در درازمدت باعث می‌شود که مشتری مجبور به تعویض تابلو و صرف هزینه دوباره گردد. از نظر یک تابلوساز حرفه‌ای جنس یک تابلو باید اولویت اول در انتخاب تابلو باشد؛ چراکه این تابلو قرار است مدت‌های زیادی در محیط بیرونی و در برابر عوامل محیطی و غیرمحیطی، قرار بگیرد. بنابراین باید استحکام و دوام لازم را داشته باشد.

مشکلی که برای اکثر تابلوها پیش می‌آید؛ زنگ زدگی تابلو در اثر بارش باران و یا رنگ پریدگی حروف آن است. چنین تابلویی دیگر آن جذابیت اولیه را نخواهد داشت. بنابراین همواره توصیه می‌‌کنیم حتی اگر قرار است هزینه بالاتری هم بپردازید، این کار را انجام دهید و از ابتدا یک تابلو با جنس مقاوم انتخاب کنید.

خوشبختانه متریال‌های جدیدی که وارد صنعت تابلوسازی شده اند اکثرا دوام کافی را دارند. با استفاده از متریال‌های بادوامی همچون چلنیوم، استیل و… می‌توان تابلوهای بادوام و البته با قیمت مناسبی، تهیه کرد.

اگر به دنبال بهترین مرکز تابلوسازی در اندیشه می‌‌گردید؛ راه را درست آمده اید. مرکز تابلوسازی نامور تمامی سفارشات از تهران، شهریار، اندیشه و سایر نقاط شهر تهران را می پذیرد. حتی این مرکز توانسته است کار طراحی و ساخت تابلو را برای شهرستان‌ها هم انجام دهد‌. اگر برای انتخاب نوع تابلوی مورد نظرتان دچار شک و تردید هستید؛ بد نیست نگاهی گذرا به ویژگی‌ های هرکدام از تابلوها، بیندازیم‌:

⇐ تابلو چلنیوم

به جرات می‌ توان گفت پرطرفدارترین تابلوی تبلیغاتی، تابلو چلنیوم است. این تابلو با توجه به نورپردازی ویژه‌ای که دارد و همچنین متریال بادوام و با کیفیت، از جمله تابلوهای پرطرفدار و محبوب به شمار می‌آید. مشخصات اصلی تابلوهای چلنیوم همان دوام و کیفیت فوق‌ العاده متریال استفاده شده در ساخت، می باشد.

⇐ تابلو استیل

تابلو استیل درخشندگی بسیار زیبایی دارد. بنابراین اگر به دنبال تابلویی هستید که براق بوده و بتواند حتی بدون وجود نورپردازی هم جلب توجه کند، به سراغ تابلوهای استیل بروید‌. ورق‌های استیل در رنگ‌های مختلف مثل طلایی، نقره ای و رزگلد در بازار موجود هستند.

⇐ تابلو کامپوزیت

اگر رنگ‌بندی یک تابلو برایتان اهمیت دارد، به سراغ تابلوهای کامپوزیت بروید. این تابلوها از نظر رنگ‌بندی بسیار کامل هستند و می‌توانند برای مکان‌هایی مثل شهربازی که نیاز به رنگ‌های شاد دارد، استفاده شوند.

⇐ تابلو ترمووود

بعید است طرفداران سبک کلاسیک تابلو ترمووود را نشناسند. این تابلوها با استفاده از چوب ترموود ساخته می ‌شوند و از این رو در دکوراسیون داخلی فروشگاه‌ها، در دفاتر کار، مغازه‌ها و… بسیار استفاده می‌‌شوند. وجود چوب ترمووود یک حالت کلاسیک و زیبا به محیط می‎‌بخشد. بنابراین برای دیزاین کافی شاپ‌ها، بهترین گزینه است.

⇐ تابلو لایت باکس

ویژگی اصلی تابلوهای لایت باکس، نورانی بودن آن‌هاست. اگر در مکانی مشغول به فعالیت هستید که از نظر نور محدودیت دارید؛ بد نیست یک تابلو لایت باکس سفارش دهید.

تابلو لایت باکس

این تابلو می‌تواند به صورت یک طرفه و یا دو طرفه، طراحی و ساخته شود. علاوه بر این، شما می‌توانید تنها یک بار این تابلو را سفارش داده و بارها و به دفعات مختلف از آن، استفاده کنید. برای این کار تنها کافیست تصاویر و نوشته‌های درون لایت باکس را تعویض کنید‌.

علاوه بر تابلوهای معرفی شده؛ انواع دیگری از تابلوها هم وجود دارند که متناسب با نوع کسب و کار خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. تمامی تابلوهای معرفی شده در مرکز تابلوسازی در اندیشه ساخته می‌شوند. بنابراین در وهله اول و برای ثبت سفارش کافیست با شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید. پس از آن، کارشناسان به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

ساخت و سفارش تابلو در اندیشه

امروزه تابلوسازی‌های بسیار زیادی در اندیشه و نقاط مختلف شهر وجود دارند که به کار تابلوسازی می‌پردازند. برای سفارش تابلو مد نظر خود ابتدا باید طرح مورد نظر خود را در نظر بگیرید و جوانب مختلف را بسجنید و سپس با مراجعه به یک تابلوسازی حرفه‌ای در اندیشه برای ساخت تابلو مورد نظر خود اقدام کنید.

همچنین لازم به ذکر است که برای طراحی تابلو مورد نظرتان می‌توانید از تابلوسازها نیز مشاوره و راهنمایی بگیرید تا یک تابلوی زیبا که توجه همگان را به خود جلب کند را تولید کنید و از آن استفاده نمایید.

جهت مشاوره در مورد طرح تابلو و سفارش تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع از قیمت انواع تابلو اعم از تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو استیل، تابلو لایت باکس و … با توجه به کیفیت و متریال‌های استفاده شده در ساخت و طراحی تابلو می‌توانید با مشاورین ما در تابلو نامور تماس حاصل فرمایید.

تابلوسازی نامور

ویژگی اصلی تابلوسازی نامور که آن را از سایر تابلوسازی‌ها متمایز کرده است؛ استفاده از متریال باکیفیت، وجود ضمانت نامه معتبر و خلاقیت در طراحی است‌. پس اگر به دنبال یک تابلوی منحصر به فرد و خلاقانه می گردید؛ بهتر است کار طراحی و ساخت تابلوی مورد نظر خود را به تابلوسازی نامور، بسپارید.

علاوه بر این، وجود ضمانت نامه و گارانتی معتبر پس از تحویل تابلو؛ خیال مشتری را از بابت آسیب ها و صدمات احتمالی بعد از نصب، راحت می کند. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان مجموعه تابلوسازی نامور؛ از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

پیمایش به بالا
عضویت در خبرنامه

از تخفیف ها و جدیدترین ها با خبر شوید!

ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: